آغاز فصل جدید تعاملات ستاد نمازجمعه کرمان با رسانه‌ها

ستاد نمازجمعه کرمان در ادامه برنامه‌های تحولی خود در دوره جدید مدیریتی این نهاد مردمی، نخستین نشست رسمی با تعدادی از رسانه‌های فعال را برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ ستاد نمازجمعه کرمان در ادامه برنامه‌های تحولی خود در دوره جدید مدیریتی این نهاد مردمی، نخستین نشست رسمی با تعدادی از رسانه‌های فعال را یکشنبه(۷ تیر) برگزار کرد.

در این نشست که در راستای تعامل بیشتر و تقویت ارتباطات رسانه‌ای انجام شد؛ محورهای مختلفی مورد  بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

دوره جدید مدیریتی ستاد نمازجمعه بر انعکاس مطلوب فعالیت‌ها و اقدامات این نهاد تأکید دارد و در این راستا از همان ابتدا تعامل با رسانه‌ها را در دستور کار قرار داده و در این راستا از فضای مجازی به عنوان برای ارتباط تنگاتنگ با رسانه‌ها بهره گرفته است.

مجید ستایش‌نیا، رئیس ستاد نمازجمعه کرمان در این نشست مستمع دغدغه‌ها، انتقادات، پیشنهادات و راهکارهای رسانه‌ها در زمینه انعکاس هر چه بهتر اخبار نمازجمعه و فعالیت‌های ستاد شد و از پیگیری سریع راهکارها خبر داد.

این نشست با حضور جمعی از مدیران دفاتر نمایندگی خبرگزاری‌ها در استان از جمله شبستان برگزار شد.

کد خبر 1891123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha