به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با حضور دبیر کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان، امام جمعه و نماینده عالی دولت در جیرفت و جمعی از اساتید و مسئولان دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت به بهره برداری رسید.
بهنام سعیدی در این آیین با قدردانی از عملکرد رئیس این واحد دانشگاهی، گفت: یکی از ویژگیهای ارزشمند مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت، اداره این مجموعه علمی بدون حاشیه و تمرکز بر ارتقای جایگاه دانشگاه بوده است.
دبیر کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی افزود: دانشگاه یک مرکز مهم علمی و فرهنگی است و اگر مدیریت آن با تدبیر همراه نباشد، در کنار ظرفیتهای فراوان، میتواند با چالشهایی نیز مواجه شود و خوشبختانه با تدبیر و مدیریت مناسب، این دانشگاه توانسته مسیر رشد و توسعه را با آرامش طی کند.
وی با اشاره به تعامل مطلوب مدیریت دانشگاه با مسئولان شهرستان جیرفت، ابراز کرد: در مسیر راهاندازی دانشکده پرستاری، رئیس دانشگاه بارها پیگیر موضوع بودند، با حضور در مجلس و برقراری تماسهای مکرر، دلسوزانه مسائل را دنبال کردند که از این تلاشها صمیمانه قدردانی میکنم و برای ایشان آرزوی موفقیت دارم.
سعیدی از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان، در ارتقای سطح علمی و فرهنگی دانشگاه تقدیر کرد و ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی از زمان تأسیس تاکنون خدمات ارزشمندی در عرصه آموزش عالی ارائه کرده است.
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بسیاری از نخبگان کشور از دانشآموختگان دانشگاه آزاد اسلامی هستند، تصریح کرد: امروز بهترین پزشکان متخصص، جراحان مغز و اعصاب، قضات، حقوقدانان، مهندسان و اندیشمندان کشور از فارغالتحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی هستند و این موضوع نشاندهنده ظرفیت بالای این دانشگاه در تربیت نیروهای متخصص است.
وی عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت نیز در طول سالهای فعالیت خود توانسته نیروهای بومی مستعد و توانمندی را در حوزههای مختلف تربیت کند که امروز در عرصههای گوناگون منشأ خدمات هستند.
نظر شما