به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره آیتالله شهید دکتر سیدمحمد حسینی بهشتی و شهدای والامقام فاجعه هفتم تیر، همزمان با ششمین روز از «هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی»، در مراکز شهرستانهای خراسان جنوبی برگزار میشود.
این مراسم به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی و با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان، خانوادههای معظم شهدا و ایثارگران در روزهای ششم و هفتم تیرماه در شهرستانهای مختلف استان برگزار خواهد شد.
بر اساس برنامه اعلام شده، مراسم روز شنبه ۶ تیرماه در شهرستانهای بیرجند ساعت ۲۰:۳۰ در میدان اجتماعات شهید رئیسی(ره)، قاین ساعت ۲۱ در میدان امام خمینی(ره)، فردوس ساعت ۲۰:۳۰ در مصلی امام خمینی(ره)، زیرکوه ساعت ۲۱ در حسینیه سیدالشهدا(ع)، طبس ساعت ۱۹:۳۰ در آستان مقدس حسین بن موسی الکاظم(ع)، نهبندان ساعت ۲۱ در حسینیه سیدالشهدا(ع)، بشرویه ساعت ۱۹:۳۰ در مسجد جامع و درمیان ساعت ۲۰ در مسجد محمد رسولالله(ص) برگزار میشود.
همچنین آیینهای گرامیداشت در روز یکشنبه ۷ تیرماه در شهرستانهای خوسف ساعت ۲۱ در میدان امام خمینی(ره)، سربیشه ساعت ۲۱ در جنب مزار شهدای گمنام، سرایان ساعت ۱۹:۳۰ در مسجد جامع و عشقآباد ساعت ۱۹:۳۰ در مسجد صاحبالزمان(عج) برگزار خواهد شد.
این مراسم با هدف پاسداشت مقام شامخ شهید آیتالله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران انقلاب اسلامی، تبیین ابعاد حادثه هفتم تیر و بازخوانی جنایات حقوق بشری آمریکا برگزار میشود.
گفتنی است، این برنامهها در قالب ویژهبرنامههای «هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی» به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در سراسر استان اجرا خواهد شد.
نظر شما