حیدر نعمتی فرماندار مهران، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ایلام گفت: از ساعت صفر بامداد تا ۹ صبح امروز (شنبه ۶ تیرماه)، ۳۶ هزار و ۵۰۰ نفر از پایانه مرزی مهران تردد کردند که از این تعداد، ۳۴ هزار نفر ورودی ایرانی ثبت شده است.
وی افزود: از ساعت صفر بامداد تا ۹ صبح، ۱۵۱ دستگاه اتوبوس در پایانه مرزی مهران، زائران را به نقاط مختلف کشور منتقل کردهاند و این روند بهصورت مستمر ادامه دارد.
فرماندار مهران خاطرنشان کرد: تمامی امکانات و تمهیدات لازم برای انتقال زائران تا خروج آخرین نفر از پایانه مرزی مهران فراهم است و خدماترسانی بدون وقفه ادامه دارد.
نظر شما