هادی رنجبر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، با تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش، اظهار کرد: همزمان با روز عاشورای حسینی، مراسم توزیع غذای نذری میان عزاداران و ارادتمندان مکتب عاشورا در مسجد سلمان فارسی برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به جایگاه نذری و اطعام در فرهنگ عاشورایی، افزود: مشارکت مردم در برپایی سفرههای نذری، جلوهای از عشق و ارادت به اهلبیت(ع) و نمادی از همدلی، نوعدوستی و ترویج فرهنگ احسان در جامعه اسلامی است.
مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد سلمان فارسی(ع) تصریح کرد: با توجه به برنامهریزیهای انجام شده برای تهیه و توزیع غذای نذری، از خیرین، نیکوکاران و دوستداران حضرت سیدالشهدا(ع) دعوت میشود نذورات خود را تا پایان روز تاسوعای حسینی به این کانون اهدا کنند تا امکان تأمین اقلام مورد نیاز و خدمترسانی مطلوبتر فراهم شود.
رنجبر با قدردانی از همراهی همیشگی مردم و خیرین در برنامههای مذهبی و فرهنگی مسجد سلمان فارسی(ع)، گفت: این مشارکتهای مردمی سرمایهای ارزشمند برای ترویج فرهنگ حسینی و تقویت فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی در محلات است.
وی ابراز امیدواری کرد: برگزاری این آیین معنوی، زمینهساز گسترش روحیه ایثار، همبستگی اجتماعی و ترویج آموزههای نهضت عاشورا در میان نسل جوان باشد.
مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد سلمان فارسی(ع) در پایان از تمامی خیرین و عزاداران حسینی برای مشارکت در این اقدام خداپسندانه دعوت کرد و افزود: خیرین می توانند جهت واریز نذورات خودرا به شماره کارت
۶۲۱۹۸۶۱۴۲۸۰۳۲۰۶۳ به نام هادی رنجبر واریز کنند و امیدواریم این خدمت ناچیز مورد قبول درگاه الهی و حضرت اباعبدالله الحسین(ع) قرار گیرد.
نظر شما