توضیحات معاون دادستانی کرمان در خصوص صف‌های طولانی بنزین در جایگاه‌های سوخت

معاون دادستان کرمان توضیحاتی در خصوص صف‌های طولانی بنزین در جایگاه‌های سوخت که منجر به نارضایتی مردم شده، بیان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ محمدعلی سلیمانی، سه‌شنبه(۲ تیر) در نشست خبر دادستانی کرمان به مناسبت هفته قوه قضائیه توضیحاتی در خصوص صف‌های طولانی بنزین در جایگاه‌های سوخت که منجر به نارضایتی مردم شده، بیان کرد.

معاون دادستان کرمان با بیان اینکه قرار بود این مسئله از ابتدای تیرماه ساماندهی شود زیرا موافقت دولت و شرکت نفت در این باره اخذ شده است؛ افزود: بخش قابل توجهی از سوخت تحویلی به جایگاه‌های سوخت توسط خودروهای شوتی قاچاق می‌شود.

وی با بیان اینکه به پویست طرح ساماندهی این مسئله، برخورد با شوتی‌ها نیز در دستور کار قرار گرفت؛ تصریح کرد: برخورد با سوخت‌برها در محور مرصاد و بردسیر-سیرجان جدی‌تر خواهد بود.

سلیمانی ادامه داد: موضوع دیگر افزایش سهمیه سوخت استان به دلیل اجرای طرح کدینگ است؛ کدینگ نه اختیار و نه سلیقه استان بلکه یک تصمیم ملی است که در چهار استان اجرا شد و در کرمان و سیستان و بلوچستان به طور کامل اجرا شده است.

وی با ابراز امیدواری بر اینکه طرحی که قرار است از استان کرمان آغاز شود، مشکل صف‌های بنزین را حل کند؛ تصریح کرد: در حالیکه قرار بود از ابتدای تیرماه طرح اجرا شود اما همچنان درگیر بخش آخر مجوز هستیم و شرکت نفت برای فراهم کردن زیرساخت ۱۰ روز مهلت خواسته است.

معاون دادستان کرمان این نکته را هم بیان کرد که مصرف سوخت در بازه زمانی کمتر از دو ماه در جنوب و شرق به دو برابر افزایش پیدا کرد زیرا قبل از آن سوخت در اختیار مردم قرار نمی گرفت.
 

کد خبر 1890280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha