به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام هادی صادقی امروز یکشنبه (۱۱ آذر) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز همزمان با ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، با پویش فاطمی با همت خیران و صلحیاران در سراسر کشور موجی از عفو و گذشت و بخشایش به راه افتاده است و خیلی از زندانیان آزاد میشوند.
وی افزود: در خراسان جنوبی نیز ۵۴ نفر از مددجویان زندانهای سطح استان از بند آزاد شدند و به آغوش خانواده بازگشتند.
معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس شورای حل اختلاف کشور بیان کرد: مردم ما عاشق اهل بیت(ع) هستند و حاضرند در این راستا حتی از حق و حقوق خود گذشته و صرفنظر کنند.
حجت الاسلام صادقی به کمکهای خیران برای آزادی زندانیان اشاره کرد و گفت: بازگشت زندانیان به آغوش خانواده از کارهای بسیار ارزندهای است که یک خانواده را از آسیب و بیسرپرستی نجات میدهند.
وی عنوان کرد: جامعه ایرانی بسیار اهل امور خیر هستند و به وعدههای خداوند بابت کارهای خیرشان باور دارند.
نظر شما