شبستان گزارش می‌دهد؛

شهید آرمان علی وردی تربیت یافته فرهنگ مسجدی است

قرابت معنایی بچه‌های مسجدی در مکتب سید و سالار شهیدان کربلا
شهید آرمان علی وردی تربیت یافته فرهنگ مسجدی است

بچه های مسجد انس و قرابت بسیاری با یکدیگر دارند. گاهی از لحاظ خصوصیات اخلاقی آن اندازه شبیه هم می شوند که به جرأت می توان گفت با شناخت هر یک می توان دیگری شناخت؛ مانند شهید آرمان علی وردی که شبیه شهید روح الله عجمیان است. 

خبرگزاری شبستان - البرز: بچه های مسجد انس و قرابت بسیاری با یکدیگر دارند. گاهی از لحاظ خصوصیات اخلاقی آن اندازه شبیه هم می شوند که به جرأت می توان گفت با شناخت هر یک می توان دیگری شناخت؛ مانند شهید آرمان علی وردی که شبیه شهید روح الله عجمیان است. 

ماه محرم که می رسد، فصل تکرار و بازنگری دوباره به آنانی است که در مکتب سید و سالار شهیدان کربلا، درس ایمان، ایثار و از خودگذشتگی به ویژه امر به معروف و نهی از منکر را پس داده اند. مانند آرمان ها، روح الله ها، محسن ها و ... آری! محرم حسینی ماه توجه به خود در مکتب سیدالشهداء است. 

بچه های مسجد در ماه محرم ویژه برنامه های متنوعی دارند که تکریم و تعظیم خانواده شهداء و ایثارگران بخشی از این برنامه های تبیینی، بصیرتی و معرفتی است. آنچنان که فعالان کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسن مجتبی(ع) به مناسبت ماه محرم انجام دادند. 

مجتبی حسین زاده با اعلام خبر بازدید جمعی از خواهران کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسن مجتبی(ع) از خانواده شهید آرمان علی وردی به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: شهید آرمان علی وردی تربیت یافته فرهنگ مسجدی بود و امروز توجه به جایگاه معرفتی این شهید والامقام از اهمیت بالایی برخوردار است.

مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد امام حسن مجتبی(ع) افزود: بازدید جمعی از خواهران کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسن مجتبی(ع) از خانواده شهید مدافع امنیت شهید آرمان علی وردی در ماه محرم با هدف تبیین الگوهای دینی انجام شد.

شهید آرمان علی وردی تربیت یافته فرهنگ مسجدی است

وی با بیان این مطلب که ویژه برنامه روضه های خانگی و کلاس های بصیرتی با حضور حجت الاسلام جهانی با عنوان کلاس شهید آرمان علی وردی از جمله برنامه های ماه محرم مسجد است، تصریح کرد: تفکر مسجدی برگرفته از تفکر دین است و شهید آرمان علی وردی از جمله شهدای امنیت است که در سایه سار مسجد تربیت و رشد یافت و در نهایت به فیض شهادت نائل آمد.

شهید آرمان علی وردی تربیت یافته فرهنگ مسجدی است

به گفته حسین زاده، یکی از برنامه های فرهنگی هنری مسجد امام حسن مجتبی(ع) توجه به شعائر دینی و بازدید از خانواده شهداء و ایثارگران است تا به این وسیله گامی در جهت احیاء فرهنگ ایثار و شهادت بردارد.

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه عنوان کرد: تابستان ایام اوقات فراغت دانش آموزان است و یکی از برنامه های محوری در این ایام بازدید و تکریم خانواده شهداء است.

شهید آرمان علی وردی تربیت یافته فرهنگ مسجدی است

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسن مجتبی(ع) خاطرنشان کرد: مقام عالی و مرتبه تربینی شهید آرمان علی وردی که تربیت شده مسجد است همواره برای فعالان کانون فرهنگی هنری مسجد الگو است.

کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسن مجتبی(ع) با رویکردی بصیرتی و معرفتی که دستاوردهای بسیاری در حوزه پژوهشی و تحقیقی دارد در جریان ماه محرم نیز محوریت فعالیت خود را بصیرت افزایی و معرفت افزایی قرار داده است.

کد خبر 1771988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha