تواضع و اخلاص از ویژگی های شاخص شهید رئیسی بود

سردار مفخمی از سیره آیت الله رئیسی بعنوان یک الگوی مدیریتی خالصانه و جهادی یاد کرد و گفت: تواضع شهید آیت الله سیدابراهیم رئیسی و شوق ایشان برای خدمت به مردم زبانزد بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، سردار حسن مفخمی شهرستانی- فرمانده انتظامی مازندران در مراسم بزرگداشت حماسه سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان و گرامی‌داشت شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی-رئیس جمهور با حضور حجت الاسلام عبدالعلی گواهی، رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح، در حسینیه امام خامنه‌ای ستاد فرماندهی انتظامی استان، با بیان اینکه فقدان شهید رئیسی برای مردم شریف دیار علویان که به تازگی میزبان حضورشان در استان بوده اند سخت‌تر استف اظهار کرد: آیت الله رئیسی قدردان همگان بود و از تلاش های نیروی انسانی در تمامی ارگان ها و نهادها تشکر می کردند.

وی به اخلاص آیت الله رئیسی اشاره کرد و گفت: رئیس جمهور فردی خستگی ناپذیر، مدیری جهادی انقلابی، مردمدار و مردم محور بودند.

سردار مفخمی با اشاره به ولایتمداری آیت الله رئیسی سیدالشهدای خدمت و خادم الرضا(ع) گفت: شهید رئیسی ذوب در ولایت بود و باید از رفتار و منش اخلاقی این شهیدوالامقام الگو بگیریم و خادم خوبی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.

وی خاطرنشان شد: تواضع شهید آیت الله سیدابراهیم رئیسی و شوق ایشان برای خدمت به مردم زبانزد بوده است.

کد خبر 1765056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha