اجازه سوء استفاده به معاندین از این حادثه سنگین را نخواهیم داد

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان آذربایجان غربی گفت: شهادت آیت الله رئیسی و همراهانش حادثه سنگینی است ولی با تدابیر راهگشای امام المسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای «مدظله‌العالی» اجازه سواستفاده به معاندین را نخواهیم داد.

حجت الاسلام و المسلمین عباسعلی مومن، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، با بیان اینکه «مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا»، گفت: شهادت مظلومانه آیت الله رئیسی، رئیس جمهور انقلابی و مردمی و هیات همراه ایشان در راه خدمت ماندگار به کشور و ملت، ماتم و اندوه فراوانی را بر دلهای مردم ایران اسلامی نشاند.  

وی افزود: بدون تردید خدمات و مجاهدت های فراموش نشدنی رئیس جمهور صادق و محبوب ملت ایران و نیز وزیر جهادی و انقلابی امورخارجه امیر عبداللهیان، آیت الله آل هاشم امام جمعه متواضع و محبوب تبریز و رحمتی استاندار جوان و سختکوش آذربایجان شرقی از اذهان ملت رشید میهن محو نخواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین مومن ادامه داد: ملت شجاع و انقلابی ایران اسلامی از آغاز پیروزی نهضت شکوهمند امام روح الله تاکنون حوادث تلخ و ناگواری را پشت سر گذاشته است.

وی ادامه داد: بی تردید با تدابیر راهگشای امام المسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای «مدظله‌العالی از این حادثه سنگین نیز عبور خواهد کرد و اجازه سواستفاده معاندان را از چنین وقایعی برای انحراف در مسیر نورانی انقلاب اسلامی نخواهد داد و ان شاالله هیچ خللی در عزم و اراده راسخ ملت خداجوی کشورمان در مسیر پیشرفت وارد نخواهد آمد.  

وی افزود: در پایان شهادت این عزیزان را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران اسلامی تسلیت عرض نموده و علو مقام برای آن عزیزان مسئلت می‌نمایم.

کد خبر 1764755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha