رونمایی از هفت اثر جدید مرکز نشر هاجر در نمایشگاه کتاب

مدیرعامل مرکز نشر هاجر از برگزاری نشستی با حضور مدیر حوزه های علمیه خواهران در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی تهران برای رونمایی از هفته اثر جدید این مرکز خبر داد.

احمد شایان فر، مدیرعامل مرکز نشر هاجر وابسته به مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران در گفتگو با خبرنگار دین و اندیشه خبرگزاری شبستان در خصوص حضور در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: این مرکز در نمایشگاه کتاب تهران امسال با ۵۰۰ عنوان اثر مربوط به سه سال گذشته حاضر شده است که ۳۸ عنوان از این آثار چاپ اول می باشد.

شایان فر افزود: نشر هاجر به عنوان ناشر تخصصی زن و خانواده می باشد و اغلب آثار آن به این موضوعات اختصاص دارد؛ ناگفته نماند ۲۵۰ عنوان از آثار این ناشر به قلم بانوان می باشد. محققان و دانشجویان علاقه مند به تحقیق در حوزه زن و خانواده مخاطبان اصلی نشر هاجر می باشند.

مدیرعامل مرکز نشر هاجر به برخی از آثار که در این نمایشگاه عرضه شده اند پرداخت و گفت: کتاب همسران همساز در خصوص پیشگیری و مقابله با عوارض و تعارضات زناشویی است که این کتاب سال گذشته به چاپ رسیده و در نمایشگاه امسال چاپ پنجم آن عرضه شده است. کتاب قصه های مهتاب که به خاطرات بانو خدیجه مستعدی که یکی از فعالان عرصه جنگ و انقلاب می باشد. این اثر در چهار ماه گذشته که چاپ اول آن را داشته ایم به چاپ چهارم رسیده است.

وی ادامه داد: کتاب لشکر نامرئی دیگر اثر نشر هاجر می باشد که در خصوص خانواده و جنگ شناختی است به دنبال شناساندن رد پای دشمن پنهان و اثرگذاری آن در خانواده ها می باشد. این اثر هم به چاپ چهارم رسیده است.  کتاب خودآرایی و خودنمایی نیز اثری دیگر از نشر هاجر است که در خصوص انواع آرایش، احکام آن، آثار و آسیب های آن می باشد.

رونمایی از هفت اثر جدید مرکز نشر هاجر در نمایشگاه کتاب

شایان فر خاطر نشان کرد: کتاب شیرسوار به عنوان پرفروش کتاب دفاع مقدس در سال ۱۴۰۲ از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام شده است که به خاطرات شهید شیرسوار از زبان همسر و فرزندانش اختصاص دارد.

وی گفت: مرکز نشر هاجر در نمایشگاه کتاب تهران همه روزه از مشاوران و اساتید مختلف در غرفه خود استفاده می کند تا در موضوعات فرهنگی، تبلیغی و پژوهشی مشاوره های خاص به مخاطبان ارایه می دهد.

مدیرعامل مرکز نشر هاجر خاطر نشان کرد: مرکز نشر هاجر در طول نمایشگاه پذیرای برپایی چهار نشست تخصصی با حضور مدیران و معاونان حوزه های علمیه می باشد. پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت با حضور حجت الاسلام فاضل مدیر حوزه های علمیه خواهران از هفت اثر جدید نشر هاجر رونمایی خواهد شد. این مراسم ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه در محل مجمع ناشران انقلاب اسلامی در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار می شود. این هفت اثر شامل طعم تلخ مداد، لشکر نامرئی، زن در قرآن علامه طباطبایی، شرح صدر انبیاء، بلوغ دوم، دیپلماسی قلوب، شما هم شهرساز باش می باشد.

کد خبر 1763615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha