۱۰۰۰ بسته گوشت گوسفند بین عزتمندان شهرستان های بویراحمد و مارگون توزیع می شود

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هزار بسته گوشت گوسفند معادل هزار و ۵۰۰ کیلو بین عزتمندان مسجدی استان کهگیلویه و بویراحمد توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «کریم لایقی اصل» امروز در نشست برنامه‌های دهه کرامت و توزیع بسته‌های گوشت گرم بین کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: امسال به مناسبت دهه کرامت هزار بسته گوشت گوسفند معادل هزار و ۵۰۰ کیلو بین عزتمندان مسجدی استان کهگیلویه و بویراحمد توزیع می‌شود.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این مرحله این تعداد گوشت قرمز بین عزتمندان شهرستان‌های بویراحمد و مارگون توزیع خواهد شد و تلاش ما بر این است که به صورت منظم هر سه ماه یکبار این سهمیه به استان اختصاص پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه این دوره متفاوت‌تر از دوره‌های گذشته است، افزود: در این دوره درصد بیشتری از کانون‌ها در زمینه توزیع این گوشت‌های گوسفندی همکاری دارند و حداقل ۴۰ کانون برای شناسایی افراد عزتمند مناطق و محلات مختلف در جوار مساجد فعالیت خواهند داشت.

لایقی اصل ادامه داد: در دوره‌های بعد تلاش می‌کنیم که تعداد کانون‌های پیگیری شناسایی عزتمندان افزایش پیدا کند و به درستی بتوانند این بسته‌های گوشت گوسفندی را توزیع کنند.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد به نحوه نظارت بر توزیع این گوشت‌ها اشاره کرد و یادآور شد: بخشی از نظارت بر عهده موسسه خیریه حضرت خدیجه سلام الله علیها در قم بوده و افراد مسئول با دریافت کنندگان این بسته‌ها در تماس بوده و صحت و سقم آن را تایید می‌کنند.

وی بیان کرد: بخشی از کار نظارتی نیز بر عهده ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان بوده و اعضای کانون‌هایی که برای این کار معرفی شده‌اند، ادعای آنها صحت سنجی می‌شود و با سرکشی و تلفنی پیگیر رسیدن بسته‌های گوشت گوسفندی به عزتمندان خواهیم بود.

لایقی اصل افزود: چنانچه خدای ناکرده افراد در این زمینه خطایی انجام داده باشند در مراحل بعد از همکاری در این زمینه کنار گذاشته خواهند شد، ولی وضعیت تاکنون به گونه‌ای بوده که بچه‌های مسجد به بهترین نحو در این زمینه همکاری لازم را داشته‌اند.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از موسسه خیریه حضرت خدیجه سلام الله علیها در استان قم تقدیر و تشکر داریم که در این شرایط سخت اقتصادی همراه و همگام مردم و به ویژه عزتمندان استان محروم کهگیلویه و بویراحمد هستند.

کد خبر 1763017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha