اوقات فراغت فرصتی برای جذب اقشار مختلف مردم به مساجد است

چگنی نژاد: اوقات فراغت فرصتی برای جذب اقشار مختلف به مساجد، تربیت نیروهای انقلابی و مقابله با توطئه های دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، محمد چگنی نژاد امروز در کارگروه استانی مسجد کانون نشاط، اظهار داشت: طرح «نشاط و تعالی مسجد و محله» به صورت مسجد پایه و خانواده محور درکانون های مساجد برگزار می شود.

وی با اشاره به اهمیت همکاری ویژه مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد، افزود: این طرح با استفاده از ظرفیت های بومی و با ساماندهی سرمایه های محله و با بهره گیری از استعدادهای نوجوانان محله به اجرا درمی آید.

اوقات فراغت فرصتی برای جذب اقشار مختلف مردم به مساجد است

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان با اشاره به ویژگی های طرح نشاط و تعالی گفت: تقویت نشاط اجتماعی از ویژگی های شاخص این طرح است.

مدیر ستاد کانون‌های مساجد استان لرستان بیان کرد: هدف از اجرای این طرح را احساس هویت و تعلق به نوجوانان محله برای ساختن محیط زندگی بهتر، تقویت بنیه اعتقادی، اخلاقی و رفتاری از طریق ابزار هنری، استفاده از امکانات و ظرفیت‌های مردمی برای ارتقاء حل مسائل فرهنگی و هنری، ایجاد نشاط و روحیه امید و خداباوری، آموزش و تولید آثار فرهنگی و هنری و ترویج فرهنگ سالم و پرنشاط عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: مشارکت کانون های فرهنگی هنری مساجد در جهت برنامه ریزی برای برنامه های جذاب و اجرای طرح های نو و جدید در افزایش جذب کودکان و نوجوانان در مساجد ضرورسی است.

چگنی نژاد با بیان اینکه تلاش در این مدت اوقات فراغت تابستان می تواند در جذب عضو و تیم سازی آینده کانون موثر باشد، تصریح کرد: حفظ اعضا و همراهی آنان برای تیم سازی و فعالیت های طول سال حائز اهمیت است که باید تدبیر در این خصوص نیز بشود.

اوقات فراغت فرصتی برای جذب اقشار مختلف مردم به مساجد است

کد خبر 1762840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha