مدارس مازندران فردا تعطیل نیست

عزیززاده گرجی گفت: با توجه به تمام الکترونیکی برگزار شدن انتخابات در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه شمالی، جویبار، سیمرغ و سوادکوه، فردا مدارس دایر است و تعطیل نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، قاسم عزیززاده گرجی_ معاون استاندار مازندران و رئیس ستاد انتخابات مازندران در گفت وگویی درباره احتمال تعطیلی مدارس در حوزه انتخابیه  اظهار کرد: در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران به دل اینکه انتخابات به صورت دستی بود و شمارش آرا ساعتها به طول می انجامید مدارس تعطیل بود اما در این دوره به دلیل الکترونیکی بودن انتخابات لزومی برای تعطیلی مدارس نیست.

وی افزود: با توجه به این‌که رأی‌گیری حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی به صورت تمام‌الکترونیکی است، شمارش آرا به سرعت انجام می‌شود و نتیجه هر شعبه نیز برای تجمیع به فرمانداری‌ها و سپس استانداری ارجاع می شود.

عزیززاده گرجی خاطرنشان کرد: شمارش آرا همچون دور اول انتخابات طولانی نیست و انتخابات امروز نسبت به روز ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ متفاوت است و نیازی به زمان طولانی و شمارش چند ساعت ندارد.

رئیس ستاد انتخابات مازندران یادآور شد:انتخابیه قائمشهر یکی از ۸ حوزه انتخابیه کشور است که همه فرآیندهای رأی‌گیری آن تمام‌الکترونیک انجام می شود و در کمترین فرصت پس از پایان فرآیند اخذ رأی کار شمارش آرا به پایان می‌رسد.

عزیززاده گرجی گفت: ضرورتی برای تعطیلی مدارس برای فردا ۲۲ اردیبهشت ماه در مازندران وجود ندارد و اگر به هر دلیلی مدارس این حوزه انتخابیه تعطیل باشد، اطلاعیه ستاد انتخابات از طریق رسانه های رسمی اعلام می شود.

کد خبر 1762700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha