بنیان یک جامعه روی مادر پاکدامن بسته می‌شود

امام جمعه منطقه خیرآباد ورامین گفت: بنیان یک جامعه روی مادر جامعه بسته می‌شود اگر مادر، مادر عفیفه بود آینده آن جامعه روشن است و اگر خدایی نکرده برعکس بود آینده هم از بین رفته است و دشمن به این مهم پی برده است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان های استان تهران،حجت‌الاسلام داود محمدیاری امام جمعه منطقه خیرآباد شهرستان ورامین ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و همچنین تبریک روز میلاد حضرت معصومه(س) و آغاز هفته کرامت، اظهار کرد: در روایتی از امام رضا(ع) داریم که اگر کسی به زیارت حرم حضرت معصومه (س) در قم برود بهشت بر او جواب می شود.
وی با اشاره به روز دختر، گفت: این روز بزرگ را به تمامی دختران ایران زمین تبریک عرض می کنم، امیدوارم که همه این عزیزان زیر چتر حضرت زهرا سلام الله علیها و حضرت معصومه سلام الله علیها واقع شوند.
امام جمعه منطقه خیرآباد افزود: امروز دشمن فهمیده است که اگر بخواهد یک جامعه و فرهنگ جامعه اسلامی را از بین ببرد و آن را در هم بشکند دست روز دختران و زنان آن جامعه می گذارد.
حجت‌الاسلام محمدیاری بیان کرد: خیلی باید مواظب باشیم که مبادا دختران ما طعمه دشمنان قرار بگیرند زیرا دشمن گاهی با شعارهایی نسبتا زیبا می‌خواهد عفت را از آن جامعه بگیرد، نمونه بارز آن در اغتشاشات سال ۱۴۰۱ بود که می‌خواستند با شعار زن زندگی آزادی عفت فاطمی را از زنان و دختران ما بگیرند.
وی گفت: بنیان یک جامعه روی مادر جامعه بسته می‌شود اگر مادر، مادر عفیفه بود آینده آن جامعه روشن است و اگر خدایی نکرده برعکس بود آینده هم از بین رفته است و دشمن به این مهم پی برده است، امروز جمهوری اسلامی ایران برنامه های خوبی را برای ایفای نقش صحیح زنان و دختران جامعه دارد که باید قدر این انقلاب را بدانیم.
خطیب جمعه منطقه خیرآباد در با اشاره به مسأله انتخابات مجلس شورای اسلامی در دشت ورامین گفت: همه ما مطیع قانون هستیم و هرآنچه که قانون برای ما ملزم کند برای ما لازم الاجرا است و شهرستانهای دشت ورامین نیز جزو آن دسته از شهرهایی است که انتخابات آن به دور دوم رسید که وظیفه همه ما است در انتخابات ۲۱ اردیبهشت ماه شرکت کنیم و به فرد اصلح رای دهیم.
حجت‌الاسلام محمدیاری با اشاره به مناسک حج، افزود: مقام معظم رهبری در دیدار با مسؤولین حج و زائرین بیت الله الحرام حج امسال را حج برائت نامیدند، آنچه که امروز در غزه اتفاق می‌افتد شاخص عظیمی است که در تاریخ می‌ماند و راه را نشان خواهد داد.
وی خاطرنشان کرد: امسال با مدد الهی حج برائت نقطه عطف بیداری اسلامی است و جهان در مواجهه با رژیم جعلی صهیونیستی تبدیل خواهد شد که روز به روز به مرگ و زوال این رژیم و حامیان آن نزدیک می‌شویم.
امام جمعه منطقه خیرآباد گفت: امروز می‌بینیم که در هر لحظه نسبت به قبل رژیم صهیونیستی رسواتر و این مسئولیت تاریخی و خیزش مقدس فقط به عهده حجاج بیت الله الحرام نیست و شامل همه مسلمانان آزاده و حق طلب در دنیا خواهد بود.
حجت‌الاسلام محمدیاری در پایان ادامه داد: حج برائت به مثابه جمعیت حاضر امسال در حج به شدت آماده اقامه برائت علیه رژیم صفاک صهیونیستی و آمریکا جنایتکار است و در روز عرفه بلکه در همه ایام حج و جای جای مناسک حج حجاج ندای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر خواهند داد.

کد خبر 1762640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha