کاروان سفیران طوس وارد پایتخت مقاومت شد

همزمان با اولین روز از دهه کرامت کاروان زیر سایه خورشید متشکل از چهار گروه وارد کرمان شد و در بدو ورود با زیارت مزار سردار دلها و شهدای ثاراللهیِ پایتخت مقاومت برنامه‌های خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ همزمان با اولین روز از دهه کرامت؛ کاروان زیر سایه خورشید متشکل از چهار گروه جمعه(۲۱ اردیبهشت) وارد کرمان شد و در بدو ورود با زیارت مزار سردار دلها و شهدای ثاراللهی پایتخت مقاومت برنامه‌های خود را آغاز کرد.

این کاروان که برای هفدهمین سال متوالی در دیار کریمان حضور می‌یابد؛ تا پایان دهه کرامت در یکصد نقطه از استان ۵۰۰ برنامه اجرا می‌کند.

خادمان امام رئوف در اولین روز حضور خود در کرمان به دیدار تنی چند از خانواده شهدای حادثه تروریستی کرمان می‌روند.

کاروان اعزامی زیر سایه خورشید به کرمان متشکل از ۱۵ نفر است که چهار نفر آنان مبلغ و روحانی است و در چهار گروه به نام شهیدان حاج قاسم سلیمانی، حسین پورجعفری، محمدحسین یوسف‌الهی و عادل رضایی تقسیم‌بندی شدند و در برنامه‌های مختلفی حضور می‌یابند.
حضور خدام آستان قدس رضوی و حمل و اهتزاز پرچم سبز بارگاه نورانی علی‌بن موسی‌الرضا علیهماالسلام، توزیع نبات و نمک تبرکی و... کرمان-دیار شهیدان و سروقامتان-را معطر به نام و یاد سرورآفرین امام رئوف می‌کند.

کد خبر 1762637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha