لزوم افزایش تولید و بهره‌برداری بهینه از ذخایر ثروت‌آفرین کشور در اداره امور جامعه

آیت‌الله جوادی آملی ضمن تقدیر از تلاش‌های دولت در بخش‌های مختلف، بر لزوم افزایش تولید و بهره‌برداری بهینه از ذخایر و منابع ثروت‌آفرین کشور در اداره امور جامعه و توجه مضاعف به کرامت مردم در عین رفع دغدغه‌های معیشتی آنها تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، آیت الله رئیسی امروز با آیت‌الله جوادی آملی از مراجع عظام تقلید دیدار و گفت و گو کرد.

آیت‌الله جوادی آملی دراین دیدار ضمن تقدیر از تلاش‌های دولت در بخش‌های مختلف، بر لزوم افزایش تولید و بهره‌برداری بهینه از ذخایر و منابع ثروت‌آفرین کشور در اداره امور جامعه و توجه مضاعف به کرامت مردم در عین رفع دغدغه‌های معیشتی آنها تاکید کرد.

وی در بخش دیگری از بیانات خود، عملیات غرورآفرین وعده صادق را موجب افتخار دانست و تصریح کرد: این اقدام همراه با عقلانیت انجام شد.

رئیس جمهور در این دیدار از اقدامات دولت برای توانمندسازی اقشار کمتر برخوردار و رفع فقر در عین حفظ کرامت مردم، کاهش نرخ بیکاری، افزایش تولید و کاهش فقر گزارشی ارائه نمود.

وی درباره عملکرد دولت در زمینه اجرای عدالت گفت: دولت تمام همت خود را برای مبارزه با فساد در تمامی لایه‌ها مصروف داشته‌ و در این رابطه اقدامات موثری انجام داده است.

وی  همچنین به تشریح اقدامات دولت در زمینه افزایش تولید در حوزه نفت و گاز پرداخت.

رئیسی با اشاره به عملیات وعده صادق خاطرنشان کرد: تدابیر اتخاذ شده در انجام عملیات وعده صادق، موجب هماهنگی حداکثری بین میدان، دیپلماسی و رسانه و تحقق کامل اهداف این عملیات شد و در نتیجه مردم نیز با هر سلیقه‌ای از این حرکت غرورآفرین تمجید کردند.

رئیس جمهور همچنین پیش از این با آیات عظام شبیری زنجانی، سبحانی، نوری همدانی، مکارم شیرازی و اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیز دیدار و گفت و گو داشت.

کد خبر 1762615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha