۴۳ شعبه اخذ رای در خوسف فعال است

حسینی از فعالیت ۴۳ شعبه اخذ رای در شهرستان خوسف خبر داد و گفت: از این تعداد ۲۳ شعبه مرکزی و ۲۰ شعبه در ماژان فعال هستند.

علی حسینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار داشت: فرآیند رای گیری راس ساعت ۸ صبح در شهرستان خوسف همزمان با حوزه‌های انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف در دور دوم انتخابات آغاز شده است.

فرماندار خوسف از فعالیت ۴۳ شعبه اخذ رای در شهرستان خوسف خبر داد و گفت: از این تعداد ۲۳ شعبه مرکزی و ۲۰  شعبه در ماژان فعال هستند.

وی افزود: از مجموع شعب پیش بینی شده ۳۲ شعبه سیار و ۱۱ شعبه ثبات هستند.

وی از همکاری بیش از ۷۰۰ نفر در روند اجرای انتخابات شهرستان خوسف خبر داد و گفت: همه دستگاه‌های خدمات‌رسان استان، معاونان، بخشداران و ... برای برگزاری انتخابات در حال خدمات رسانی هستند.

فرماندار خوسف گفت: تا ساعت ۶ بعد از ظهر امروز شعب اخذ رای فعال خواهد بود، امکان تمدید انتخابات هم پیش‌بینی می‌شود اما تقاضا داریم مردم در همان ساعات اولیه برای رای دادن حاضر شده و رای دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند.

حسینی افزود: افرادی که سن آنها حداقل ۱۸ سال تمام باشد (متولدین ۲۱ اردیبهشت و ماقبل آن)، افرادی که در همان حوزه در دور اول رای داده باشند و یا در مرحله اول در هیچ یک از حوزه‌های انتخابیه رای نداده باشند، واجد شرایط رای دادن هستند.

کد خبر 1762558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha