انتخابات؛ نماد اصلی مردم سالاری دینی

مخبر با بیان اینکه نظام اسلامی یک نظام مردم پایه است، گفت: انتخابات، نماد اصلی مردم سالاری دینی کشور است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، محمد مخبر در دقایق اولیه آغاز مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد انتخابات کشور، رأی خود را در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور خبرنگاران به صورت الکترونیکی ثبت و وارد صندوق کرد.

معاون اول رئیس جمهور در ادامه با حضور در جمع خبرنگاران ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، گفت: بخش زیادی از خبرنگاران حاضر دختران متدین و با عفاف ما هستندکه روز دختر را به آنها نیز تبریک می گویم.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونسیتی در غزه، خاطرنشان کرد: وضعیتی که در غزه وجود دارد نشان سقوط جامعه سلطه است و اتفاقات غزه هیمنه نظام استکباری را از بین برد و انشاالله به زودی رژیم صهیونسیتی از بین خواهد رفت و فلسطین آزاد می شود.

معاون اول رئیس جمهور، نظام اسلامی یک نظام مردم پایه است، گفت: انتخابات، نماد اصلی مردم سالاری دینی کشور است.

مخبر تصریح کرد: نکته مهمی که وجود دارد این است که هیچ کجای دنیا وجود نداشت چند ماه بعد از وقوع انقلاب تا به امروز انتخابات استمرار داشته باشد.

معاون اول رئیس جمهور تصریح کرد: جای تشکر دارد از وزیر کشور و دست اندرکاران انتخابات که باعث شدن انتخابات با شکوه برگزار شود.

مخبر تاکید کرد: جزو افتخارات دولت سیزدهم انتخابات مجلس بود زیرا در سلامت و امنیت کامل برگزار شده و می شود و امیدواریم امروز مردم رای خود را به صندوق رای بیاندازند.

کد خبر 1762556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha