شرکت در انتخابات بزرگترین عبادت است

آیت الله عبادی گفت: شرکت در انتخابات از بزرگترین عبادات است زیرا سرنوشت جامعه به آن بستگی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، آیت الله سیدعلیرضا عبادی صبح امروز جمعه (۲۱ اردیبهشت) در ساعات اولیه دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در پای صندوق اخذ رأی حضور یافت و رای خود را به صندوق انداخت.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرکت در انتخابات از بزرگترین عبادات است زیرا سرنوشت جامعه است.

وی در ادامه بیان کرد: امروز مثل جنگ احزاب که تمام کفر در مقابل اسلام ایستاد می بینید که دشمن‌های اسلام در سراسر جهان با چه وحشی گری، همه گزینه ها را به کار می گیرند و طبعا ما هم در جنگ ترکیبی باید به همه زوایا توجه کنیم که در نهایت پیروزی اسلام رقم بخورد.

آیت الله عبادی ادامه داد: در این راستا دو مطلب شاخص است؛ یکی بصیرت است و حواس جمع باشد تا در میدان دشمن بازی نکنیم. دشمن در هر قالبی و با هر دروغی کار می کند و کارش همین است و بصیرت است که می تواند کاملا خط حق را از باطل جدا کند و دشمن را ناکام بگذارد و ممکل آن اراده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پایان گفت: مردم ایران از سال ۴۲ تاکنون تجربه دارند و در همه صحنه ها دشمن را ناکام گذاشته اند و در سطح ایران به خصوص خراسان جنوبی شاهد پیشتازی بصیرت هستیم.

کد خبر 1762549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha