دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند آغاز شد

دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت ۸ صبح امروز (۲۱ اردیبهشت) در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح امروز (۲۱ اردیبهشت) در حوزه بیرجند، درمیان و خوسف آغاز شد.

در این مرحله از انتخابات ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف پیش بینی شده است که آرای واجدین شرایط رای دادن را در این حوزه ها دریافت خواهند کرد.

از مجموع شعب پیش بینی شده ۱۶۷ شعبه ثابت و ۱۲۰ شعبه هم سیار هستند و ۱۴۴ شعبه در شهرها و ۱۴۳ شعبه هم در مناطق روستایی مستقر شده اند.

دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف با حضور دو نماینده آقایان علی مولوی حقیقی و سیدحسن هاشمی برگزار می شود.

گفتنی است؛ نتیجه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سه حوزه انتخابیه خراسان جنوبی در دور اول مشخص شده است و هیچ کدام از نامزدها در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف نتوانستند حد نصاب آرا را کسب کنند و به همین دلیل انتخابات در این حوزه به دور دوم کشیده شد.

کد خبر 1762542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha