گروه‌های هنری مساجد پای کار جشن‌های دهه کرامت

مولوی با اشاره به تدارک ویژه‌برنامه‌های متنوع در کانون‌های مساجد برای دهه کرامت، گفت: طرح «مسجد محله کرامت» شامل آیین‌های گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و امام رضا(ع) با بهره گیری از ظرفیت عظیم گروه‌های هنری مساجد در گستره یک هزار نقطه کانونی اجرا می‌شود.

«احسان مولوی»، در گفتگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان با اعلام برنامه های ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور به مناسبت ایام دهه کرامت، اظهار کرد: برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد به مناسبت دهه کرامت از ۱۹ اردیبهشت ماه آغاز شده است و این برنامه ها شامل جشن «مادران و دختران» و نیز جشن ویژه «دختران» است که همزمان با آستان مقدس فاطمه معصومه(س) در برخی از نقاط کشور برگزار می شود.

مدیر فرهنگی ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور با اشاره به اجرای طرح «مسجد محله کرامت» بیان کرد: این طرح در قالب آیین های گرامیداشت سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س)، روز دختر، روز بزرگداشت حضرت احمد ابن موسی(ع) و سالروز ولادت امام رضا (ع) با بهره گیری از ظرفیت عظیم گروه های هنری مساجد اعم از سرود و نمایش در گستره حداقل یک هزار نقطه کانونی از مناطق مرزی و روستایی تا مراکز استان ها اجرا می شود.

مولوی به دیگر برنامه های تدارک دیده شده به مناسبت ایام دهه کرامت اشاره کرد و گفت: برگزاری مسابقه کتابخوانی، تولید و اجرای آثار و برنامه‌های هنری، اجرای طرح «مسجد، پایگاه قرآن» و طرح «شنبه های کتاب» و تولید کتاب صوتی از جمله این برنامه ها است.

گروه‌های هنری مساجد پای کار جشن‌های دهه کرامت

وی از اجرای طرح«پیوند مسجد و مدرسه» همزمان با ایام دهه کرامت خبر داد و تصریح کرد: به مناسبت ایام دهه کرامت ائمه جماعات مساجد به همراه معتمدین مسجد اعم از خواهران و برادران در نزدیک ترین مدارس دخترانه به همراه گل و شیرینی حضور یافته و از دانش آموزان دختر ممتاز تقدیر می کنند.

کد خبر 1762526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha