سپاه هیچ مسئولیتی در حوزه محرومیت زدایی ندارد/ رسالت پاسداری با مردم، برای مردم و همراه مردم بودن است

سردار حزنی با بیان اینکه سپاه هیچ مسئولیتی در حوزه محرومیت زدایی ندارد و مسئول امنیت کشور است، گفت: رسالت پاسداری ما ایجاب می کند که با مردم، برای مردم و همراه مردم باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، سردار سید ضیاء الدین حزنی امروز (پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت) در همایش سراسری طلایه داران اقتصاد مقاومتی در حسینیه عاشقان ثارالله گرگان گفت: همه ملت ایران از اعضای بسیج تا پشتیبان بسیجیان، بسیجی هستند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب؛ افزود: معظم له فرمودند: «ایران از لحاظ ظرفیت های طبیعی و انسانی استفاده نشده در رتبه اول جهان قرار دارد و طبق آمار جهانی هفت درصد ثروت خدادادی در ایران است».

وی با تاکید بر اینکه باید مشکلات بیکاری، اعتیاد و مشکل طلاق در جامعه حل شود، گفت: جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک کشور اسلامی نباید آمار طلاقش زیاد باشد و همه باید برای حل این مشکل تلاش کنند.

سردار حزنی ادامه داد: سپاه وظیفه خود می داند تا به همه دولت های همفکر و غیرهمفکر کمک کند تا مشکلات مردم حل شود.

وی با اشاره به مسئولیت سپاه در ۱۶ استان کشور برای حل موضوع مواد مخدر، گفت: برای بقا و سر پا ماندن این سرزمین خون های زیادی ریخته شده و برای حفظ آن باید بیشتر تلاش کرد.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه، مردم ایران را گنج های پنهانی خواند که توسط امام خمینی(ره) کشف شد و باید وظایف مان را در قبال این مردم به درستی انجام دهیم.

وی با بیان اینکه سپاه هیچ مسئولیتی در حوزه محرومیت زدایی ندارد و مسئول امنیت کشور است، افزود: رسالت پاسداری ما ایجاب می کند که با مردم، برای مردم و همراه مردم باشیم.

سردار حزنی گفت: برای کسانی که دلشان برای مردم می سوزد بن بستی وجود ندارد و برای حل مشکلات مردم تمام تلاشمان را به کار گیریم.

کد خبر 1762459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha