جشن روز دختر در آستان مقدس امامزاده ابراهیم طاقبستان کرمانشاه برگزار می شود

حجت الاسلام عبدی گفت: جشن روز دختر همزمان با شب میلاد حضرت معصومه(س) در آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) طاق‌بستان کرمانشاه با حضور دختران برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام مهدی عبدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به آغاز دهه کرامت از۲۱ اردیبهشت‌ماه جاری مصادف با ولادت حضرت معصومه(س) تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه جاری میلاد امام رضا(ع) با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی در کرمانشاه، گفت:
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت:برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و هنری در دهه کرامت، شناخت و معرفت نسبت به اسلام و قرآن و اهل بیت (ع) را گسترش می دهد.

وی خاطر نشان کرد: خادمان حضرت معصومه(س) به همراه پرچم متبرک این آستان از روز امروز ۱۹ اردیبهشت ماه به مدت سه روز تا ۲۱ اردیبهشت‌ماه جاری در استان کرمانشاه حضور دارند و برنامه‌هایی را در مساجد، محلات، بیمارستان‌ها و پادگان‌های نظامی اجرا می‌کنند.

حجت الاسلام عبدی اظهار کرد: از روز ۲۲ اردیبهشت ماه نیز میزبان خدام بارگاه ملکوتی ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا(ع)   به همراه پرچم متبرکه آستان مقدس رضوی هستیم که برنامه‌های متنوعی را به همراه پرچم متبرک اجرا خواهند کرد.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به برنامه های دهه کرامت،   گفت: برگزاری جشن روز دختر همزمان با شب میلاد حضرت معصومه(س) در آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) طاق‌بستان، برگزاری جشن پیاده‌روی خانوادگی، حضور در مساجد و محلات، جشن روز میلاد امام رضا(ع)، اطعام رضوی، سفرخانه رضوی، ارائه خدمات توسط کانون‌های تخصصی خدمت رضوی، اعزام زائر اولی به مشهد مقدس از جمله‌ برنامه‌های خادمان رضوی در استان کرمانشاه است.

وی در پایان افزود:این دهه یادآور بسیاری از مطالب عالی و مفاهیم بلند و سازنده و ارزشمند است لذادهه کرامت یادآور لطیف‌ترین علائق و مهر و وفاهای کم‌نظیر یک خواهر نسبت به مقام شامخ و معنوی برادر است.

کد خبر 1762367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha