آزمون اعطای "مدرک عمومی" به حافظان قرآن در آران و بیدگل برگزار شد

مدیر مجمع قاریان و حافظان آستان هلال بن علی(ع) از برگزاری دومین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک عمومی به حافظان قرآن کریم در این موسسه قرآنی خبر داد.

احمد سربند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: دومین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک عمومی به حافظان قرآن کریم با حضور ۲۴۰ حافظ از شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجمع قاریان حافظان هلال آران و بیدگل برگزار شد.

مدیر مجمع قاریان و حافظان آستان مقدس هلال بن علی(ع) افزود: این آزمون به صورت شفاهی و با حضور داوران مورد تایید سازمان تبلیغات اسلامی، به مدت سه روز در واحد خواهران مجمع قاریان و حافظان هلال برگزار شد.

سربند ادامه داد: در این آزمون ۱۶۰ نفر از حفاظ خواهر و  ۸۰ نفر از حفاظ برادر در رشته های حفظ ۱، ۲، ۳، ۵، ۷، ۱۰، ۱۵، ۲۰، ۲۵ و ۳۰ جزء مورد ارزیابی قرار گرفتند.

مدیر مجمع قاریان و حافظان هلال افزود: به تمامی افرادی که در این آزمون موفق به کسب نمره قبولی شدند، گواهینامه معتبر حفظ عمومی از سازمان تبلیغات اسلامی اعطا شد.

سربند ادامه داد: این طرح فرصت مناسبی را ایجاد کرده است تا کسانی که به صورت عمومی قرآن را حفظ کرده‌اند و شرایط خاص برای حضور در آزمون‌های تخصصی اعطای مدرک حفاظ را ندارند، مدرک عمومی حفظ را دریافت کنند.

در حال حاضر دو طرح "حفظ تخصصی" و "حفظ عمومی" به صورت ملی جهت دریافت مدرک حفظ قرآن از سوی سازمان دارالقرآن الکریم وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی اجرا می شود.

 تسهیل اخذ مدرک حفظ برای حافظان قرآن ، ساماندهی مدارک حفظ قرآن در سراسر کشور از سوی سازمان دارالقرآن به منظور بهره مندی از مزایای تعریف شده آن در تمام نقاط کشور و تأیید مدرک آزمون عمومی حفظ قرآن در سازمان تبلیغات اسلامی از مزایای این طرح است.

 علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به اداره تبلیغات اسلامی یا مجمع قاریان و حافظان هلال مراجعه و یا با شماره ۰۹۱۳۱۶۳۴۰۹۳ تماس حاصل نمایند.

آزمون اعطای "مدرک عمومی" به حافظان قرآن در آران و بیدگل برگزار شد

آزمون اعطای "مدرک عمومی" به حافظان قرآن در آران و بیدگل برگزار شد

کد خبر 1762347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha