درخواست حزب سبز آلمان برای ممنوعیت تظاهرات مسلمانان

حزب سبز آلمان خواستار ممنوعیت برگزاری تظاهرات مسلمانان در روز شنبه آینده شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از القدس العربی، «امید نوری پور» رئیس مشترک حزب سبز آلمان  خواستار ممنوعیت «تظاهرات اسلامی» که قرار است شنبه آینده(22 اردیبهشت 1403) به درخواست گروه «مسلم اینتراکتیو» در هامبورگ برگزار ‌شود، شد.

نوری پور در پادکستی به « پل رونزایمر» معاون روزنامه بیلد، گفت: باید به طور مشخص تظاهرات این گروه ممنوع شود.به صراحت بگویم من هنوز پاسخی در مورد اینکه چرا هنوز این افتاق نیفتاده است، ندارم. تحریم انجمن‌ها مسئله پیچیده‌ای نیست.

 گروه «مسلم اینتراکتیو» که به عنوان رادیکال طبقه بندی می‌شود، عنوان افراط گرا طبقه بندی می شود، بار دیگر خواستار برگزاری راهپیمایی در خیابان اصلی استایندام هامبورگ در شنبه آینده شده است.

در اطلاعیه منتشر شده در پلتفرم «X» آمده است: این تظاهرات علیه سانسور و دستورات دیکته شده عقیده است.

 پلیس تأکید کرد: پلیس اطلاعیه تظاهرات را روز دوشنبه دریافت کرده است و نهاد مسئول در حال بررسی این اطلاعیه است.

 نوری پور خواستار اتخاذ تدابیر سخت گیرانه علیه اسلام گرایان در آلمان شد و بر لزوم افزایش تعداد کارکنان در نهادهای اجرایی قانون و پلیس برای این امر تاکید کرد و گفت: کمبود کارکنان در هر مکانی برای اجرای قاطعنامه قانون وجود دارد.

 نوری پور با بیان اینکه قانون کیفری تمامی مجازات های ممکن از جمله مجازات حبس را شامل می شود، گفت: اگر مقصران تبعه آلمان باشند به حبس می رسند اما اگر شهروند نباشند در قانون کیفری نیز قاعده ای وجود دارد در صورت مجازات مشخص، با افراد تحت قانون مهاجرت برخورد خواهد شد و  این به معنای خروج از کشور است.

کد خبر 1762290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha