اتحادیه خواربار فروشان زمینه آزادی دو زندانی را فراهم کرد

مدیر اداره زندان شهرستان شیروان گفت: اتحادیه خواربار فروشان این شهرستان زمینه آزادی دو نفر از زندانیان را فراهم کرد.

یزدان عاملی راد، مدیر اداره زندان شهرستان شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرسان شمالی اظهارکرد: با رهایی از بند زندان، این افراد با کمک افراد خیرخواه به آغوش خانواده بازگشتند.

وی خاطرنشان کرد: امسال در مراسم جشن گلریزان شهرستان شیروان، با هدف کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و محکومان مالی، خیران ۱۳ میلیارد ریال کمک کردند.

عاملی راد عنوان کرد: خیرین و نیکوکاران شهرستان با اهدای کمک های نقدی خود جهت این امر خداپسندانه مشارکت و همکاری خوبی داشتند.

مدیر اداره زندان شهرستان شیروان بیان کرد: جشن گلریزان هرساله در ماه مبارک رمضان برگزار می شود و کار خیرخواهانه ای است که با آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و محکومان مالی، علاوه بر آزادی زندانیان موجب شادی خانواده آنان و پیشگیری از سایر مشکلات و معضلات اجتماعی خواهد شد.

عاملی راد اضافه کرد:  از مجموع کل زندانیان استان که سال گذشته آزاد شدند، ۳۴ نفر از زندان شیروان بودند که ستاد دیه ۳۰ میلیارد ریال جهت آزادی آنان پرداخت کرد، آسیب های اجتماعی زندانیان سال ها و سال ها باقی می ماند و این آسیب ها باید با کمک مردم احیا شود که یا زندانی آزاد شود و یا کمتر در دوران حبس باقی بماند، در اینصورت دادگاه ها و ندامتگاه ها خلوت می شود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده این اداره در ماه مبارک رمضان بیان کرد: در ماه بندگی خدا در اقدامی خداپسندانه با مشارکت کارکنان اداره زندان شیروان بیش از هزار و ۱۰۰ پُرس غذای گرم سحری در آشپزخانه زندان شیروان طبخ و بین خانواده های نیازمند زندانیان شهرستان توزیع شد.

کد خبر 1761927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha