کمک ۴ میلیارد ریالی گروه جهادی شهید زرهرن به نیازمندان و محرومان

فرمانده ناحیه سپاه شیروان گفت: از ابتدای امسال تاکنون، گروه جهادی شهید زرهرن بیش از چهار میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال به نیازمندان و محرومان این شهرستان کمک کرد.

علی دارابی، فرمانده ناحیه سپاه شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: این کمک ها در قالب نقدی و غیر نقدی شامل بسته معیشتی، گوشت قربانی، غذای گرم، کمک به بیماران و تعمیرات لوازم منزل بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا این گروه با تهیه و توزیع بیش از ۲۲۰ بسته معیشتی، ۴۰۰ بسته گوشت قربانی، هزار و ۱۰۰ پُرس غذای گرم و بسته های افطاری ساده، کمک نقدی به بیمار کلیوی، تعمیر لوازم منزل، برگزاری مراسم جشن روزه اولی به نیازمندان شهرستان شیروان خدمات ارائه کرده است.

برگزاری مراسم جشن روزه اولی ها توسط گروه جهادی شهید زرهرن

دارابی ضمن تشکر از کمک های جمع آوری شده توسط گروه های جهادی شهرستان عنوان کرد: همچنین طی مدت یاد شده، جشن روزه اولی ها در سه نقطه حاشیه شهر شیروان برگزار شد.

فرمانده ناحیه سپاه شیروان اضافه کرد: پیرو منویات رهبری، کمک های مؤمنانه در طول ماه مبارک رمضان سال ۱۴۰۳ با همکاری مرکز نیکوکاری مسجد مسلم بن عقیل علیه السلام و مرکز نیکوکاری موج مهربانی و با حضور مسئولان شهرستان انجام شده است.

دارابی بیان کرد: با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی مراسم جشن روزه اولی ها با دعوت بیش از ۷۰۰ نفر از دانش آموزان روزه اولی در سه نقطه از حاشیه شهر برگزار شد که در پایان با اهداء هدیه و برپایی سفره افطار، از مهمانان پذیرایی صورت گرفت.

کد خبر 1761924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha