برخورد جدی با مقصران آتش‌سوزی شهرک امام زاده ابراهیم شفت

رئیس کل دادگستری گیلان گفت: دستگاه قضا با مقصران حادثه آتش سوزی امام زاده ابراهیم شفت و مدیران و مسئولان خاطی این منطقه برخورد خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، ‌حجت الاسلام صادقی گفت: دستگاه قضایی با مقصران حادثه آتش سوزی امام زاده ابراهیم شفت و مدیران و مسئولان خاطیِ این منطقه برخورد خواهد شد.

رئیس کل دادگستری گیلان با ابراز تاسف از حریق شهرک امام زاده ابراهیم،  از تلاش‌های هلال احمر، اورژانس و همه نهادهایی که در اطفای حریق و ساماندهی مصدومان در این منطقه تلاش کردند قدردانی کرد.

وی با تاکید بر اینکه آسیب و خسارت‌های زیادی به مردم منطقه وارد شده است گفت: مسئولان باید در اسکان و کمک رسانی حادثه دیدگان از حداکثر امکانات استفاده کنند.

رئیس شورای قضایی گیلان با اشاره به اینکه در نخستین ساعات این حادثه، دادستان شهرستان شفت در محل حاضر و دستورات اولیه قضایی را صادر کرد، افزود: در مرکز استان هم، با تشکیل جلسه، برضرورت پیگیری، شناسایی علت حادثه و برخورد با عوامل آن تاکید شد.

وی با بیان اینکه کوتاهی برخی مسئولان در این حادثه محرز شده است، اظهار کرد: دستگاه قضایی با مدیرانی که ترک فعل کرده و اهمال آنان باعث گسترش آتش سوزی و تضییع حقوق مردم شده است برخورد قاطع خواهد کرد.

کد خبر 1761898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha