تلاش در راستای آبادانی ایران اسلامی وظیفه همگانی است

آیت‌الله دری نجف آبادی گفت: تلاش در راستای آبادانی ایران اسلامی وظیفه همگانی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته اراک، با اشاره به اهمیت حرکت در مسیر بیانات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، گفت: یکی از راهکارهای تحقق شعار سال، جلب مشارکت و امنیت خاطر برای مردم در بخش های مختلف است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با بیان اینکه استان مرکزی از ظرفیت‌های تولیدی ارزشمندی برخوردار است، افزود: استفاده از این ظرفیت ها با همت‌های بلند و توکل برخدا محقق می شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه باید همگان  در راستای آبادانی میهن اسلامی گام‌های بلند برداریم، خاطر نشان کرد: این مهم سبب آبادانی، پیشرفت و حرکت رو به جلوی کشور می شود.

وی با اشاره به اینکه آحاد جامعه باید در فرآیند تولید در تمام بخش‌های اقتصادی، کشاورزی و خدمات سهیم باشند، افزود: باید به صورت شبانه روزی در راستای آبادانی ایران اسلامی گام بردارند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، عملیات طوفان‌الاقصی و عملیات وعده صادق را نماد موفقیت مقاومت دانست و بیان کرد: جنایت‌های رژیم صهیونیستی در سال‌های گذشته کتمان می ‌شد و هر بار که سازمان ملل قصد اقدامی داشت آمریکا وتو می‌کرد اما اتفاقات هشت ماه گذشته جهانیان را بیدار کرد.

آیت الله دری نجف آبادی، به اعتراض جامعه جهانی به جنایات اخیر اشاره کرد و گفت: اکنون دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های مختلف جهان به خصوص در آمریکا به حمایت غزه و فلسطین به پا خواستند و در روزهای گذشته بیش از ۲ هزار دانشجو و استاد دانشگاه در آمریکا زندانی شدند که این جنایت دیگری از این ناقضان حقوق بشر است.

کد خبر 1761657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha