شرکت در انتخابات وظیفه ملی است

امام جمعه خرم‌آباد گفت: اهمیت مشارکت حداکثری به قوت باقی است و عملیاتی‌کردن چهار راهبردی که مقام معظم رهبری فرمودند، امری لازم است و شرکت در انتخابات در دور دوم یک حق، تکلیف و وظیفه ملی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرم‌آباد با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی، اظهارداشت: شرکت در انتخابات وظیفه ملی است.

امام جمعه خرم‌آباد افزود: اهمیت مشارکت حداکثری به قوت باقی است و عملیاتی‌کردن چهار راهبردی که مقام معظم رهبری فرمودند، امری لازم است و شرکت در انتخابات در دور دوم یک حق، تکلیف و وظیفه ملی است.

وی تاکیدکرد: مسئولان ناظر و برگزارکننده انتخابات نیز دقت لازم را در برگزاری انتخابات سالم داشته باشند آسیب‌های احتمالی دور اول رفع شود.

ضرورت برخورد با متخلفان در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه تخلف در انتخابات گناهی نابخشودنی است، تاکیدکرد: با کسانی که در اطراف شعب اخذ رأی حضور پیدا کرده و می‌خواهند به انتخابات خدشه‌ای وارد کنند برخورد شود.

قانون ساماندهی مد و لباس اجرا شود

امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به اینکه رشد و کمال علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دختران نجیب و شریف ایران اسلامی همراه با رایحه و بوی خوش عفاف و حجاب و حیا به زنان و دختران غربی رسیده است، گفت: بخش‌هایی از زنان و دختران را مشاهده می‌کنیم در کشورهای غربی از انحطاط، بردگی جنسی، نابودی پایه‌های خانواده و… خسته شده‌اند و به حجاب و عفاف روی آورده‌اند.

وی ادامه‌داد: در چنین وضعیتی باید هوشیار بود، دستگاه‌های متولی فرهنگی در کشور و استان باید هوشیارانه تصمیم بگیرند، اقدام کنند، از هر گونه اقدامی که ابتذال فرهنگی را همراه خودش دارد خودداری کنند، گاهی ممکن است مجموعه‌های به‌ظاهر فرهنگی مکانی واگذار شود، ولی در آن مکان رویدادهای غیرفرهنگی به‌وسیله برخی از بخش‌های فرهنگی رخ دهد.

ضرورت جلوگیری از توزیع لباس‌های غیر مأنوس بافرهنگ ایرانی و اسلامی

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی تاکیدکرد: تدابیری اتخاذ شود که در رابطه‌ با توزیع لباس‌های غیر مأنوس بافرهنگ ایرانی و اسلامی با کار فرهنگی اقدامات لازم صورت بگیرد.

وی آینده لرستان را روشت خواند و گفت: در استان لرستان کارگاه‌های تولیدی وجود دارد، تولید و اشتغال در آنها زنده و پویا است.

نماینده‌ولی فقیه در لرستان بیان‌کرد: در استان صنایع تعطیل شده‌ای داریم که حتماً با یاری خداوند دنبال خواهد شد، اما صنایع و کارگاه‌های متوسط و کوچکی هم داریم که اشتغال در آنها سرپا و زنده است، بنابراین کاملاً ما به آینده امیدواریم.

کد خبر 1761654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha