وعده صادق اقتصادی در ستاد کل اقتصادی ۳قوه کشور شکل بگیرد

امام جمعه شهرستان پاکدشت گفت: همچون وعده صادق که قدرت نظامی ایران را به رخ جهانیان کشید باید همچنین عملیاتی در بخش اقتصادی کشور در اتاق عملیات به فرماندهی واحد ۳قوه مقننه، مجریه و قضایی شکل بگیرد

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان های استان تهران،حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرستان پاکدشت خطیب نمازجمعه پاکدشت با اشاره به خصلت های مومن اظهارداشت: هرکس دارای ۴خصلت صداقت، حیا، حسن خلق و شکر گذار مومن است بدانیم هرکس عقل داشته باشد حیا و دین دارد و هرکس عقل نداشته باشد دین و حیا از وی دور می شود. امروز به برکت جمهوری اسلامی ایران غزه نامش در جهان ماندگار است و مظلومیتش بر همگان آشکار است.

وی افزود:نویسندگان عرب در این چندوقت بارها بیان کردند ما عرب ها باید شرمنده مردم مظلوم غزه باشیم ایران مسلمان شیعه مدافع مردم غزه اهل سنت است و صهیونیست ها را به زانو دراورده است.

وی در ادامه بیان کرد: امروز جوشش اسلام را در یکپارچگی مردم و دانشجویان آمریکایی و دیگر کشورهای اروپایی شاهد هستیم. این رشد اسلام بازتاب نامه چند سال پیش رهبری به جوانان اروپا است که اینچنین در کنار مردم‌مظلوم غزه ایستادند و نابودی اسرائیل را خواستارند. حال با توجه به مظلومیت دانشجویان دانشگاه های آمریکا و دیگر کشورها که برخوردی و آتش زدن و غیره نداشتند چگونه بازداشت و اخراج می شوند. حال می توان تفاوت آزادی بیان را در جهان دید. چگونه نیروهای مظلوم انتظامی شهید و زخمی شدند ولی به جوانان تعرض نکردند.
حجت الاسلام جوکار در پایان با اشاره به اهمیت ساماندهی به وضعیت معیشتی کشور تصریح کرد: باید عملیاتی چون وعده صادق در حوزه اقتصادی کشور با اتاق فرماندهی واحد ۳قوه مقننه، مجریه و قضایی شکل بگیرد تا در راستای مهار تورم و رشد تولید و گسترش سفره معیشتی مردم کاری موثر شکل بگیرد.

کد خبر 1761650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha