شکست اسرائیل نزدیک است 

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه هرچقدر جنگ رژیم صهیونیستی طولانی شود به نفع فلسطین و جبهه مقاومت است، گفت: رژیم صهیونیستی در محاصره یمن، بحرین، عراق، سوریه و لبنان قرار دارد و شکست اسرائیل نزدیک است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم‌آباد، امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته بروجرد با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب سال های گذشته خطاب به جوانان نامه نوشتند، اظهارداشت: در نتیجه جهاد تبیین اینک جوانان دانشجو در آمریکا و بعد هم اروپا خواهان پایان بخشی حمایت از کودک کشی و قتل عام در فلسطین هستند.

امام جمعه بروجرد افزود: جوانان دانشجوی معترض آمریکایی اموال عمومی را تخریب نکرده اند بلکه خواسته های معقول و منطقی دارند که باید به آن پاسخ داده شود.

وی با انتقاد از سکوت سازمان‌های حقوق بشری خاطرنشان کرد: برخی از فعالان فضای مجازی و رسانه ای هم هیچ واکنشی نشان نمی دهند.

حجت الاسلام حسینی عنوان‌کرد: این‌ افراد نوکر اربابان خود هستند و علیه آنها حرف نمی‌زنند.   وی در ادامه به مقاومت بحرین و اینکه برخی کشورهای منطقه نیز علیه اسرائیل وارد صحنه شده اند اشاره و عنوان‌کرد: این اقدام قابل تحسین است.

حجت الاسلام حسینی بیان‌کرد: هرچقدر جنگ رژیم صهیونیستی طولانی شود به نفع فلسطین و جبهه مقاومت است.

وی گفت: رژیم صهیونیستی در محاصره یمن، بحرین، عراق، سوریه و لبنان قرار دارد و شکست اسرائیل نزدیک است.

امام جمعه بروجرد در ادامه به عهد شکنی و خروج آمریکا از برجام طی چند سال گذشته اشاره کرد و عنوان‌داشت: عهد شکنی آمریکا هرچند با تحریم‌ها علیه ما سختی هایی ایجاد شد اما ما تسلیم نشدیم و کشور مسیر پیشرفت خود را ادامه داده و اکنون دنیا شاهد پیشرفت های ما است.

وی بیان‌کرد: یک مورد از پیشرفت های خیره کننده ایران که توسط دانشمندان جوان ایرانی صورت گرفت موشک باران رژیم صهیونیستی بود.

بیماران خاص نیازمند حمایت کمک خیرین هستند 

حجت الاسلام حسینی با اشاره به روز بیماری های خاص اظهارکرد: بیماران خاص نیازمند داروهای گران قیمتی هستند که نیازمند به کمک خیرین در این زمینه هستیم.

کد خبر 1761649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha