شهید مطهری اهرمی جهت تغییر افکار عمومی از مسیر انحرافی بود

امام جمعه شهرستان قرچک گفت:شهید مطهری اهرمی جهت تغییر افکار عمومی از مسیر انحرافی بودو معلمان پایه ریز تمدن نوین اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان های استان تهران،حجت‌الاسلام حجت الله اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک در نماز جمعه عبادی سیاسی این هفته شهرستان با اشاره به هفته گرامیداشت معلم اظهار کرد:مقام و رسالت معلم یک امر مقدس و انبیایی است در همین راستا نبی‌اکرم مقام معلم را از دانشمند برتر دانسته چراکه معلم دل ها را باز می‌کند،می‌سوزد تا به دیگران بیاموزد.

وی افزود: شهادت معلم اسوه،شهید دانش و بینش عاملی شد تا این روز را به نام معلم نامگذاری کنند چراکه شهید مطهری معلم دین و دانش در راه خدا بود؛نتیجه معلمی با دیدگاه الهی،هدایت و سعادت جامعه است چراکه معلم رهبر افکار و رفتار نسل مستعد است.

حجت الاسلام اسماعیلی به ویژگی های ممتاز شهید مطهری اشاره کرد و بیان داشت: شهید مطهری اهرمی جهت تغییر افکار از مسیر انحرافی به مسیر نورانی و هدایت شمرده می‌شود و در آن زمان بعلت اوج گرایش نسل نو به تفکر مادی‌گرایی و گریز از دین کتاب علل گرایش ما به ماده دیگری را به چاپ رساندند تا رسالت خود را کامل کنند.

امام جمعه قرچک اظهار داشت: مقام معظم رهبری در میان سخنانشان آورده‌اند که تمام دعواهای ما با دشمنان مان سر عقیده دینی و فرهنگی ماست،در ادامه الزامی است در مدارسی که کارهای انقلابی و عقیدتی مخالفت یا کوتاهی می‌شود باید با آنها برخورد کرد.

وی در پایان گفت: معلمان پایه ریز تمدن نوین اسلامی است اگر کشوری بخواهد به دانش افزایی برسد و بخواهد مردمی شجاع و فهمیده تحویل جامعه بدهد لازم است تا زیر ساخت اصلی در دوران تعلیم دوران کودکی را محکم کند که فقط جایگاه معلمی می‌تواند این امر را عملی کند.

کد خبر 1761647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha