نقش آفرینی های سپاه، سبب بسط پیام و گفتمان انقلاب به جهان شد

سردار کریمی با اشاره به اینکه هویت سپاه انقلابی ماندن و انقلابی زیستن است، گفت: نقش آفرینی های این نهاد مقدس و مردمی موجب بسط پیام و گفتمان انقلاب اسلامی و انعکاس مقاومت و استکبار ستیزی ملت بزرگ ایران به نقاط مختلف جهان شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در پیش اجلاسیه شهدای آموزش نظامی، با اشاره به اینکه افتخار آفرینی های سپاه حاصل مجاهدت ها، روحیه ولایتمداری، انقلابی‌، جهادی و خادمانه پاسداران و بسیجیان و صبر و شکیبایی خانواده های آنها است، گفت: علاوه بر این ها حمایت های ملت بزرگ ایران از نهاد مقدس سپاه سبب شکست دشمنان در عرصه های مختلف بوده است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه پاسداران در طول انقلاب اسلامی در همه عرصه ها حضور فعال داشته و اولین نفر وارد صحنه شدند، اظهار داشت: این حضور به برکت ایمان و اعتقاد راسخ نهاد مقدس سپاه به خداوند و نصرت های الهی است.

وی با تاکید بر اینکه هویت سپاه انقلابی ماندن و انقلابی زیستن است، اظهار داشت: نقش آفرینی های این نهاد مقدس و مردمی موجب بسط پیام و گفتمان انقلاب اسلامی و انعکاس مقاومت و استکبار ستیزی ملت بزرگ ایران به نقاط مختلف جهان شده است.

این مقام مسئول نقش آفرینی های سپاه پاسداران در عرصه های مختلف را سبب امید آفرینی، آرامش بخشی، غرور و انگیز برای دوستداران انقلاب دانست و بیان کرد: نمونه این امر را می توان در تشکیل جبهه مقاومت با تاسی از اندیشه های امامین انقلاب و تدبیر و هوشمندی شهید حاج قاسم سلیمانی دانست که برای جهان اسلام امت سازی کرد.


سردار کریمی در ادامه به عملیات وعده صادق اشاره کرد و گفت: عملیات وعده صادق در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری و مطالبه ملت بزرگ ایران در تنبیه رژیم کودک کش، جعلی و جنایتکار صهیونیستی انجام شد که بار دیگر اقتدار مردم ایران را به رخ جهانیان کشاند.


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در ادامه به آغاز برنامه های دومین کنگره شهدای استان مرکزی اشاره کرد و بیان کرد: یکی از مهمترین برنامه های استان مرکزی برگزاری کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان بود که در سال ۹۸ اجلاسیه اصلی آن برگزار شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه دستاوردهای کنگره شهدای استان در عرصه های مختلف بسیار زیاد و گفتنی است، اظهار داشت: مهمترین آن بیانات مقام معظم رهبری و تشکر ایشان از اقدامات کنگره است که محصول تلاش جمعی همه بخش های استان است و این مسیر پر افتخار باید همچنان با قوت ادامه دار باشد.

این مقام مسئول با بیان اینکه در سال‌جاری برگزاری چندین اجلاسیه تخصصی را دنبال خواهیم کرد، ادامه داد: در رویکردهای مختلف از جمله محرومیت زدایی، اجتماعی، خدماتی، فرهنگی، علمی، پژوهشی، هنری، تبلیغاتی، زیرساختی، عمرانی و حمایتی برنامه ها را هدف گذاری و اجرایی می کنیم.

سردار کریمی اظهار داشت: جریان کنگره عظیم شهدای استان متعلق به همه مردم استان مرکزی است و همه می توانند در این جریان نقش آفرین باشند.

کد خبر 1761637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha