همراهی مردم و مسئولین باعث تحقق وعده صادق اقتصادی می شود

حجت الاسلام محمود بهروزه گفت: همراهی و همکاری مردم و مسئولین اگر در کنار یکدیگر قرار بگیرد ان شاءالله وعده صادق اقتصادی نیز در کشور محقق خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز (۱۴ اردیبهشت ماه)  حجت الاسلام محمود بهروزه در خطبه های نماز جمعه عنبرآباد با توصیه به رعایت تقوای الهی، گفت: در روایت است که امام صادق (ع) فرمودند؛ «عمل کم همراه با تقوا نزد خداوند متعال بهتر از اعمال زیادی است که بدون تقوا باشد»، این یعنی شاخص اعمال تقوا است که اگر غیر این باشد ارزشی ندارد.  

امام جمعه موقت عنبرآباد افزود: اهل خیر بودن، دستگیری از فقرا، مراقبت از اعمال و دوری از گناه از شئون اعمال تقوا ساز است.

وی اظهار کرد: شهدا با اعمال خالصانه خود نشان دادند که اهل مبارزه حقیقی با هوای نفس بوده و نمونه آن را در وصیت نامه آنها می توان دید.  

حجت الاسلام بهروزه خاطرنشان کرد: صبر، مدارا و تقوا از عناصر بسیار که در فرهنگ سخنان امام صادق (ع) هستند که رعایت این عناصر مانع بروز حوادث ناگوار و خشن در جامعه می شود.

خطیب موقت نماز جمعه عنبرآباد ضمن تبریک هفته معلم، خاطرنشان کرد: مرتضی مطهری متفکر شهدی است که آداب تفکر را به ما آموختند.

وی اضافه کرد: امروز آثار شهید مطهری بخشی از اوقات فراغت مطالعاتی طلاب و دانشجویان است و این الگوی زیبا را نباید از دست داد.  

حجت الاسلام بهروزه تصریح کرد: مربیان به عنوان معلمان انسان ساز بایستی بر اندیشه صحیح دانش آموزان خود تاثیرگذار باشند چرا که این جایگاه ارزشمند علم، به عنوان جایگاه انسان سازی است.

امام جمعه موقت عنبرآباد عنوان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند؛ «معلمان شما آینده دانش آموزان را می‌سازید بنابراین باید نقش خوبی را با عشق ایفا کرد». 

وی با اشاره به اینکه طبق احادیث، بالاترین عبادت حیا و عفت است، بیان کرد: فرقی ندارد حیا و عفت در زن باشد یا مرد بنابراین معلمین و والدین بایستی در جایگاه تربیتی، از دوران کودکی در نهادینه کردن و فرهنگ سازی این مهم، تلاش کنند.

حجت الاسلام بهروزه تاکید کرد: امروز عملیات طوفان الاقصی، موج عظیمی از اسلام خواهی در دنیا راه انداخته است.

خطیب موقت نماز جمعه عنبرآباد ابراز کرد: آمریکایی ها همیشه بدعهدی کرده‌اند و امروز دنیا با وعده صادق بیدار شده است  و این جایگاه ایران را در دنیا ارتقاء داده است زیرا این عملیات هیمنه آمریکا و اسرائیل را به اضمحلال کشاند.  

وی تصریح کرد: همراهی و همکاری مردم و مسئولین اگر در کنار یکدیگر قرار بگیرد ان شاءالله وعده صادق اقتصادی نیز در کشور محقق خواهد شد.

کد خبر 1761627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha