جنبش دانشجویان غربی باطن حقیقی حقوق بین الملل را آشکار کردند

آیت الله حسینی همداین با اشاره به اینکه مقدمه پایان اسرائیل نزدیک شده است گفت: جنبش بزرگ دانشجویی در آمریکا و دیگر کشورها در حمایت از مردم فلسین باطن حقیقی حقوق بین الملل را آشکار کرد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی در خطبه های ۱۴ اردیبهشت نمازجمعه کرج با تسلیت شهادت امام جعفربن محمدالصادق(ع) گفت: امروز مسئله اول دنیا موضوع غزه و فلسطین است؛ مقدمه پایان اسرائیل نزدیک شده است. 

نماینده ولی فقیه در استان البرز افزود: جنبش بزرگ دانشجویی در آمریکا و دیگر کشورها در حمایت از مردم فلسین باطن حقیقی حقوق بین الملل را آشکار کرد. 

وی با اشاره به اهمیت برملا شدن چهره مستکبران در جریان وعده صادق افزود:  شبکه بی بی سی برای تحریف افکار عمومی دنیا در جریان جنبش های مبارز علیه اسرائیل، برای ایران قصه درست می کند ولی خودش در دام فتنه خودش افتاده است؛ وعده صادق چهره های واقعی استکبار و عوامل آنان را نشان داد و مردم ایران با اطمینان بیشتری آمریکا را لعن می کنند. 

خطیب نمازجمعه کرج عنوان کرد: ائمه علیها السلام به پیروان خود آموزش داده اند که در برابر مشکلات و سختی ها و حوادث کدام راه را انتخاب کنند؛ در طول رهبری مقام معظم رهبری و نحوه انتخاب ها و دو راهی هایی که سخت بوده است ن در سال ۶۰ عراق به کویت و آمریکا به عراق حمله کرد. آن زمان بسیاری از ایشان خواستند که ایران وارد عمل شود و به نفع عراق اقدام کند. حضرت آقا به این نتیجه رسیدند که ورود ایران به این جنگ عاقبت خوبی نخواهد داشت و ایشان فرمودند: ما تجاوز را هم از صدام و هم از آمریکا محکوم می کنیم. این آن عقلانیتی است که امام صادق(ع) می فرمایند پیروان من باید داشته باشند. 

امام جمعه کرج با بیان این مطلب که باید نسبت به مقوله مشارکت مردمی توجه لازم انجام شود توضیح داد: فرصت ها به سرعت در حال از دست رفتن است اگر برنامه و طرح لازم برای مشارکت مردم و مسائل اقتصادی نداشته باشیم، دچار خسران می شویم.

وی با اشاره به این مهم که کشور ما اسلامی است باید دستورات اسلامی به ویژه دستورات و واجبات الهی توجه شود بیان کرد: از سردار فراجا از نیروهای میانی از فرمانده ناجا در رابطه با اجرای طرح نور تقدیر و تشکر می کنم؛ تمامی مسئولان نسبت به اجرای واجبات مسئول هستند. 

نماینده ولی فقیه در استان البرز در نکته پایانی خطبه نمازجمعه کرج خاطرنشان کرد: هفته آینده انتخابات است که انتظار می رود مردم با جدیت در این عرصه شرکت کنند. 

کد خبر 1761623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha