طرح ملی «میهمانی امام مهربان» برگزار می‌شود

معاون ساماندهی و شبکه‌سازی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور گفت: طرح ملی «میهمانی امام مهربان» با عنوان «شمس» ویژه مدیران مسئول و کادر اجرایی کانون‌های مساجد اجرا می‌شود.

«محمدتقی محمدیان» در گفتگو خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با بیان اینکه طرح آموزشی، علمی و تفریحی ویژه مدیران و کادر اجرایی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور پیش بینی شده، اظهارداشت: این برنامه در مشهد و با مشارکت بنیاد ملی خانواده و بنیاد ملی جمعیت برگزار خواهد شد.

معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور افزود: برنامه ریزی های آن در ستاد مرکزی تهران صورت گرفته و مدیران جوانی که طی پنج سال گذشته ازدواج کرده اند تا ۱۵ اردیبهشت فرصت دارند درخواست شرکت در این طرح را در سامانه بچه های مسجد ثبت کنند.

وی با بیان اینکه اولویت با مدیران مسئول کانون ها اولویت دارند، یادآورشد: کادر اجرایی که در سامانه ثبت شده‌اند هم امکان شرکت در این طرح را در اولویت دوم دارند.

محمدیان به برنامه هایی که از ۱۸ اردیبهشت تا ۲۱ این ماه برای شرکت کنندگان در مشهد پیش بینی شده اشاره کرد و اذعان داشت: طرح ملی میهمانی امام مهربان تحت عنوان «طرح شمس» برگزار می شود که برنامه های آموزشی، زیارتی، تفریحی و علمی برای آنان پیش بینی شده است.

وی به ارائه تسهیلات نیز برای شرکت کنندگان در این طرح اشاره کرد و یادآورشد: ۵۰ میلیون ریال سقف تسهیلات است که ۱۰ میلیون ریال آن برای ایاب و ذهاب و مابقی برای هزینه های اجرای طرح است.

محمدیان خاطرنشان کرد: کانون های مساجد در راستای جوانی جمعیت و تسهیل ازدواج آسان برنامه هایی دارند که طرح شمس از جمله آن است.

وی اضافه کرد: توزیع جهیزیه، تسهیل شرایط ازدواج، هدیه فرزندآوری و برنامه های آموزشی ویژه جوانان کانون های مساجد توسط این مراکز بر اساس توان مالی و تعاملات آنان اجرا می شود.

کد خبر 1761586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha