اصل هدایتگری و شبهه‌زدایی در برنامه‌های فرهنگی مورد توجه باشد

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به اهمیت اصل هدایتگری و شبهه زدایی در برنامه‌های فرهنگی گفت: برنامه های دهه کرامت و روز دختر باید با محوریت زن، دختر مسلمان و خانواده برگزار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت الاسلام حسینی نسب، امام جمعه سلطانیه در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان با بیان اینکه شعار دهه کرامت «با شما سربلندیم» است که برگرفته از روایتی است که می فرماید امام مایه عزت و سربلندی است، گفت: کرامت و عزت انسان در همراهی با اهل‌بیت است. 


رئیس شورای فرهنگ عمومی با بیان اینکه «حضرت معصومه سلام الله علیها بهترین دختر دنیا، الگوی عفاف و حجاب» و «زیست عفیفانه به رسم بانوی کرامت و مهربانی» از شعارهای دهه کرامت است و برنامه های دهه کرامت و روز دختر باید با محوریت زن، دختر و بانوی مسلمان و خانواده باشد، ادامه داد: هجمه دشمنان بر علیه زن، دختر، خانواده است و باید کرامت زن مسلمان ترویج شود. 


امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه اگر مردم احساس کنند کار تازه‌ای اجرا می شود به میدان می‌آیند برای باید این حالت را برنامه‌ریزی کنیم و لذا مراسم ها پرمحتوا و هدایتگر و شبهه زدا باشد، گفت: هم افزایی و همفکری و پرهیز از موازی کاری و استفاده از همه ظرفیت ها برای برنامه های با شکوه ضروری است. 


حسینی نسب به برنامه های فرهنگی سال ۱۴۰۳ که توسط نهادهای فرهنگی ارائه شده اشاره کرد و با تاکید بر اجرای آن در زمان مقرر و در عین حال پر محتوا گفت: هدف این است که با هم افزایی از همه ظرفیت ها برای اجرای برنامه های فرهنگی استفاده شود. 


رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان سلطانیه با قدردانی از طرح نور در راستای مقابله با بی حجابی، گفت: همه باید از نیروهای انتظامی که در میدان برخورد با بی حجابی هستند، حمایت کنند.

کد خبر 1761572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha