در صورت تکرار خباثت‌های رژیم صهیونیستی اقدامی بزرگ‌تر انجام خواهیم داد

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: اگر رژیم صهیونیستی بازهم از این خباثت‌ها انجام دهد، دوباره اقدامی بزرگ‌تر علیه آن‌ها خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سرتیپ پاسدار «علی فدوی» امروز در اجلاسیه ۹۲ شهید شهرستان باشت از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد به برگزاری کنگره دو هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره و اظهار کرد: این استان دو هزار شهید تقدیم انقلاب کرده و مردم این استان پای‌کار بوده و به تکالیف خود عمل کردند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه ما امروز به‌جایی رسیدیم که می‌توانیم خبیثان عالم را تنبیه کنیم، گفت: از روز نخست جنگ غزه آمریکایی‌ها فرماندهی جنگ را پذیرفتند و امروز هم هستند و اگر برخی کشورها این رژیم کودک کش را همراهی نمی‌کردند، امروز نبودند و این اقدامات در غزه توسط جبهه متحد شیطان بزرگ انجام شد.

وی افزود:شهدا به اعلی‌علیین رسیدند و ذهن ما نمی‌تواند به‌جایی که شهدا رسیده‌اند هم خطور کند.

سردار فدوی ادامه داد:امروز به نام شهدا جمع می‌شویم و درواقع برای خودمان جمع می‌شویم ما حتی ذهنمان به مقام شهدا نمی‌تواند خطور کند، ولی شهدا می‌توانند دست هم ما را بگیرند؛ چراکه شهدا مقام شفاعت دارند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران بیان کرد:در خصوص مقام شهدا هزاران حدیث وجود دارد و عالی‌ترین حدیث هم در تفسیر مجمع‌البیان آورده شده که خداوند مقام شهیدان را یاد می‌کند.

وی افزود:این حدیث از لحظه‌ای که رزمنده برای حرکت در راه خدا، نیت می‌کند که جهاد کند تا زمانی که به بالاترین مقامی که غیر معصوم می‌تواند برسد را شرح می‌دهد.

سردار فدوی یادآور شد: در این حدیث از شهید و خانواده شهید بسیار یاد شده و هر شهید می‌تواند ۷۰هزار نفر از اهل‌بیت خود را شفاعت کند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: به برکت حضرت امام راحل و انقلاب اسلامی در سال ۴۲ پایه‌گذاری شد و در ۲۲ بهمن ۵۷ به پیروزی رسید، روندی وجود دارد که هر لحظه تحقق وعده خدا را می‌بینیم چراکه وعده خداوند حق است.

وی اظهار کرد: علما در تفاسیر می‌فرمایند که همه وعده‌های خدا حق است، اما شرط‌هایی برای بندگان خداوند وجود دارد و ملت بزرگ ما در بیش از ۴۵ سال شروط را انجام داده اند و خداوند به وعده‌اش هم عمل کرده و این عزت، اقتدار و افتخار نظام اسلامی را شاهد هستیم.

سردار فدوی در ادامه، به جنگ نابرابر رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه اشاره و تاکید کرد: در این هفت ماه جنگ در غزه بیشتر کشورهای دنیا حرف‌هایی را زدند که امام راحل در سال‌های انقلاب درباره این رژیم سفاک صهیونیستی زده بودند که این تحقق وعده خداوند است و ما باید از آرمان‌های خودمان صیانت کنیم و انقلاب اسلامی را به دست صاحب اصلی‌اش امام عصر (عج) برسانیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران ضمن تاکید بر اینکه باید خودمان وسط میدان بوده و مؤثر واقع شویم، ادامه داد: چه افتخاری بالاتر از این‌که ملتی به پا خیزند و با مستکبرین و جنایتکاران عالم مقابله کنند و با مظلومان عالم همدردی و آن‌ها را حمایت کنند.

وی خاطرنشان کرد:هرروز شاهد به ذلت کشاندن شیطان بزرگ و ایادی آن هستیم و خداوند متعال بیشتر از هرکسی می‌خواهد به بندگانش محبت کند و آن‌ها را عزیز دارد.

سردار فدوی تصریح کرد: جنگ بین حق و باطل دائمی و همیشگی است و شیطان از خداوند مهلت گرفت تا بندگان خداوند را یک‌لحظه راحت نگذارد و انسان‌ها را به دنبال خود بکشاند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران بیان کرد: اما شیطان وسوسه می‌کند و خداوند متعال هم راه‌های بی‌شماری را برای دوری از شیطان جلوی پای انسان‌ها گذاشته است.

وی افزود:ما مسلمان و شیعه هستیم و ائمه اطهار را داریم ما انقلاب و شهدا و پشتوانه‌های بزرگی داریم که می‌توانیم شیطان را بکوبیم.

سردار فدوی ابراز داشت: سال ۱۴۰۱خیلی‌ها دنباله‌رو شیطان رفتند و برای انقلاب هزینه درست کردند اما در نهایت شکست خوردند؛ بنابراین ۴۵سال است هر اقدامی که دشمنان علیه انقلاب اسلامی کردند شکست خوردند و این همان وعده حق است‌.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: شیطان بزرگ دائم به شکست‌ها اعتراف کرده و این به دلیل پایداری صبر و استقامت همه مردم ما است و این را باید ادامه دهیم تا همه مشکلات حل شود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از تبلورهای خاص باطل، همین درست کردن رژیم اشغالگر و کودک کش اسرائیل است برای اینکه تضمین‌کننده منافعشان باشد.

سردار فدوی ادامه داد:دشمنان جمعی از فرماندهان ما را در کنسولگری دمشق به شهادت رسانند و رهبر معظم انقلاب دستور دادند و نیروهای مسلح کشورمان هم آن‌ها را تنبیه کردند.

جانشین فرمانده کل سپاه به عملیات بزرگ وعده صادق اشاره کرد و گفت: علی‌رغم اینکه امپراتوری شیطان بزرگ و غرب تمام تلاشش را برای سانسور این موضوع انجام دادند، اما عالم متوجه شد و فیلم‌ها و تصاویر زیادی از این تنبیه بیرون آمد ‌و این عظمت بزرگ جمهوری اسلامی است و اگر غرب بازهم از این خباثت‌ها کند دوباره اقدامی بزرگ‌تر علیه آن‌ها خواهیم کرد.

کد خبر 1761526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha