زوج‌های جوان کانون‌های مساجد کشور میهمان امام رئوف(ع) می‌شوند

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی گفت: دوره آموزشی «شمس» ویژه زوج‌های جوان کانون‌های مساجد کشور به میزبانی مشهد مقدس برگزار می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسن افکار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد اظهار کرد: یکی از ویژه برنامه های تربیتی آموزشی که ستاد کانونهای فرهنگی مساجد کشور با همکاری بنیاد خانواده و ستاد ملی جمعیت در دست اجرا دارد طرح ملی «مهمانی امام مهربان» است.

وی افزود: در این برنامه زوج های جوانی می‌توانند شرکت نمایند که از تاریخ عقدشان بیش از ۵ سال نگذشته باشد و یکی از زوجین مدیر و یا از ارکان کانون باشد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خرسان رضوی ادامه داد: این عزیزان همچنین باید ۴۸ ساعت قبل در سامانه بچه های مسجد بخش «طرح شمس» ثبت نام خود را قطعی کرده باشند.

حجت الاسلام والمسلمین افکار افزود: در این دوره سه روزه، زوجین علاوه بر برنامه‌های فرهنگی و تربیتی و آموزشی، به زیارت بارگاه منور رضوی نیز مشرف و از جاذبه های گردشگری مشهد نیز بازدید خواهند کرد. علاوه بر این، بهره مندی از غذای حضرتی و هدایای متبرکی نیز برای آنها تدارک دیده شده است.  

وی در خصوص شرایط حضور در این طرح گفت: هزینه این دوره بصورت یک وام ۵ میلیون تومانی که به هر زوج تعلق می‌گیرد تامین می‌شود که بعد از ثبت نام و افتتاح حساب در بانک ایران زمین بصورت مجازی به زوجین پرداخت می شود. از این وام ۵ میلیونی، ۴ میلیون تومن به حساب موسسه برگزار کننده واریز و ۱ تومن برای هزینه ایاب و ذهاب در اختیار زوجین قرار می گیرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خرسان رضوی با تاکید بر اینکه این دوره در مشهد مقدس و از تاریخ ۱۸ تا ۲۱ اردبیهشت برگزار می شود تصریح کرد: زوج های جوان که شرایط لازم را دارند در اسرع وقت و تا ۱۵ اردبیهشت نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام کنند.

زوج‌های جوان کانون‌های مساجد کشور میهمان امام رئوف می‌شوند
 پایان پیام/

کد خبر 1761401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha