هم‌اندیشی ابعاد فرهنگی و اجتماعی عملیات وعده صادق

هم‌اندیشی ابعاد فرهنگی و اجتماعی عملیات وعده صادق و اعتراضات دانشگاهی ایالات متحده، به میزبانی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به صورت حضوری و همچنین در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دین و اندیشه خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی: هم‌اندیشی بین‌المللی با موضوع «ابعاد فرهنگی و اجتماعی عملیات وعده صادق و اعتراضات دانشگاهی ایالات متحده» به میزبانی پژوهشکده فرهنگ و مطالعات اجتماعی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

این نشست علمی در دو بخش صبح و بعدازظهر با ارائه اساتید برگزار می شود.

در بخش اول هم‌اندیشی ابراهیم متقی، حمید غلامزاده، مهدی مظفرنیا، محمد محمدی نیا و در بخش دوم پروفسور جمیل ابراهیم اسکندر (استادتمام فلسفه اسلامی، پست داک فلسفه متافیزیک از دانشگاه فدرال سائوپائولو، محمدرضا سنگری، مهدی جمشیدی و حجت الاسلام مسعود اسماعیلی ارائه بحث خواهند داشت.

بر پایه این گزارش: دبیری این هم اندیشی که روز یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت ساعت ۱۰ صبح (در بخش اول) و ساعت ۱۴ (در بخش دوم) در سالن جلسات سازمان مرکزی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار خواهد شد، بر عهده «محمدحسن شاهنگی» است.

گفتنی است: این هم اندیشی در شعبه تهران پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به نشانی خیابان شهید احمد قصیر، خیابان پژوهشگاه و سالن فرهنگ پژوهشگاه در دفتر قم به نشانی: قم،‌ بلوار ۱۵ خرداد،‌کوی شهید میثمی برگزار می شود و علاقه‌مندان برای حضور مجازی در این هم اندیشی می توانند از اینجا وارد جلسه شوند.

هم‌اندیشی ابعاد فرهنگی و اجتماعی عملیات وعده صادق

کد خبر 1761390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha