برگزاری جلسه ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دماوند

 جلسه ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دماوند با حضور دبیر ستاد احیاء امر به معروف استان و مسئولین شهرستان دماوند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان های استان تهران،  صبح امروز چهارشنبه(۱۲اردیبهشت ماه) جلسه ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دماوند با حضور حجت الاسلام فتاح دماوندی امام جمعه و رئیس ستاد امر به معروف شهرستان، جناب آقای مومن نسب دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان تهران و دیگر اعضای ستاد در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار گردید .
گفتنی است، در این جلسه طی حکمی از سوی رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر، حجت الاسلام جمال هادیان به عنوان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دماوند منصوب شد.
حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی رئیس احیا امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دماوند در این جلسه گفت: امر به معروف و نهی از منکر حکم خداست که در همه زمینه ها در جامعه باید عملیاتی شود.
وی با اشاره به وظیفه آحاد مردم در مورد امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اظهار داشت: مردم حق دارند دولت و مسئولین را امر و نهی کنند و آنها را به انجام معروف و ترک منکر دعوت کنند .

کد خبر 1761374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha