پیکر شهید دفاع مقدس پس از ۳۶ سال به زادگاهش رسید

پیکر مطهر شهید اسدپور از شهدای دفاع مقدس که بعد از ۳۶ سال بتازگی در عملیات تفحص، شناسایی شد و به وطن بازگشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس، پیکر مطهر شهید «سیدعلاءالدین اسدپور» که به تازگی شناسایی شده صبح امروز با استقبال مردم و مسئولان از طریق فرودگاه شهید آیت‌الله دستغیب وارد شیراز شد.

شهید اسدپور، متولد ۲۰ تیر ۱۳۴۹ بود که در عملیات بیت‌المقدس ۷ در تاریخ ۲۳ خرداد ۶۷ در منطقه شلمچه در سن ۱۸ سالگی به شهادت رسید.

قرار است برنامه‌های مختلفی با حضور پیکر این شهید بزرگوار در شیراز و زرقان برگزار شود که از جمله آن محفل انس با قرآن کریم با حضور ۱۲۰ قاری و آیت‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس امشب، ۱۲ اردیبهشت‌ماه با حضور پیکر شهید اسدپور در مسجد نصیرالملک شیراز برگزار خواهد شد.

پیکر شهید بزرگوار در نماز جمعه لپویی حضور می‌یابد و جمعه شب هم همزمان با نماز مغرب و عشاء مراسمی با حضور پیکر این شهید بزرگوار در مسجد امام حسن(ع) شهر زرقان برگزار خواهد شد.

مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر شهید اسدپور در روز شنبه، ۱۵ اردیبهشت‌ماه همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) از ساعت ۱۵ از مرکز بخش رحمت آباد از توابع شهرستان زرقان آغاز شده و به سمت زادگاهش روستای آغلجو ادامه می‌یابد و در نهایت پیکر شهید در گلزار شهدای روستای کورکی به خاک سپرده خواهد شد.

کد خبر 1761346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha