رقابت ۱۲۰۰دانش آموز مازندرانی در مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن

سقایی گفت: هزار و ۲۰۰ نفر از دانش‌آموزان منتخب شهرستان‌ها، مناطق و نواحی مازندران روزهای ۱۳و۱۴اردیبهشت در پانزده رشته آوایی و پژوهشی برای کسب رتبه های برتر با یکدیگر رقابت می کنند.

غلامرضا سقایی-رئیس اداره  قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان مازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران از برگزاری مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان استان به میزبانی شهرستان آمل خبر داد و اظهار کرد: این دوره از مسابقات همزمان با دهه کرامت با محوریت دانش آموز شهید «سقا علیزاده» برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه هزار و ۲۰۰ نفر از دانش‌آموزان منتخب شهرستان‌ها، مناطق و نواحی این خطه از شمال کشور در این دوره از مسابقات رقابت خواهند داشت، افزود: این دوره از مسابقات قرآن دانش آموزی ویژه پسران و دختران روز های پنج شنبه ۱۳و جمعه ۱۴اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.

سقایی بابیان اینکه متسابقین در بخش آوایی در رشته‌های حفظ قرآن(جزء ۳۰، ۵جزء، ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و حفظ کل قرآن کریم)،   قرائت قرآن (تحقیق و ترتیل)،   اذان ومداحی (پسران) و دعاخوانی (دختران) رقابت خواهند داشت، گفت: همچنین دانش آموزان برای کسب رتبه های برتر در بخش پژوهشی در رشته های انشای نماز،  احکام،  نهج البلاغه،  صحیفه سجادیه،  فهم قرآن (تفسیر) و گفتمان مهدوی رقابت می نمایند.

وی 

کد خبر 1761130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha