تاکید معاون استاندار مازندران بر اجرای ماده ۸۱قانون انتخابات

عزیززاده گرجی از برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی در حوزه انتخابیه قائم شهر مصادف با ۲۱اردیبهشت ماه خبر داد و بر لزوم اجرای درست و بهنگام ماده ۸۱قانون انتخابات تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، قاسم عزیززاده گرجی-سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات مازندران در جلسه هیات استانی بررسی تبلیغات انتخابات استان با بیان اینکه براساس ماده ۸۱ قانون انتخابات به ‌منظور ساماندهی و مدیریت تبلیغات انتخاباتی و ایجاد فضای مناسب جهت تحقق انتخابات رقابتی و نیز تضمین بهره‌مندی یکسان نامزدها از امکانات دولتی و عمومی، هیأت استانی بررسی تبلیغات در هر استان ذیل هیأت اجرائی مرکزی انتخابات تشکیل شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه انتخابات در حوزه انتخابیه قائم شهر، سیمرغ، جویبار، سوادکوه و سوادکوه شمالی به مرحله دوم کشیده شد از این رو همچنان هیات استانی بررسی تبلیغات در این خطه از شمال کشور فعال است.

وی با بیان اینکه ایجاد فضای انتخاباتی در چارچوب قانون مورد توجه است، افزود: مرحله دوم انتخابات با انتخابات اسفند ماه سال گذشته هیچ تفاوتی ندارد و با قوت باید به درستی اجرایی شود.

عزیززاده گرجی بیان کرد: اسفند ماه سال گذشته اماکن دولتی و عمومی برای استفاده تبلیغات شناسایی و تعرفه گذاری شده بود اکنون نیز باید در ۵شهرستان قائم شهر، سیمرغ، جویبار، سوادکوه و سوادکوه شمالی صورت گیرد.

تاکید معاون استاندار مازندران بر اجرای ماده ۸۱قانون انتخابات

وی از دعوت چهار نامزد انتخاباتی حوزه انتخابیه قائم شهر توسط صدا و سیما برای ضبط مناظره خبر داد و گفت: تلویزیون شهری نیز باید راه اندازی شود.

عزیززاده گرجی وی بابیان اینکه انتخابات مرحله دوم در قائم شهر برای رقابت چهار کاندیدا جهت کسب ۲کرسی در خانه ملت با ایجاد ۴۰۸شعبه برگزار میشود، یادآورشد: انتخابات ۲۱اردیبهشت ماه جاری بصورت تمام الکترونیک در حوزه انتخابیه قائم شهر برگزار خواهد شد.

وی  به آمادگی ستاد انتخابات استان مازندران برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه قائم شهر اشاره کرد و گفت: صندوق های الکترونیکی دریافت و همچنین آموزش های لازم درحال ارائه است.

عزیززاده گرجی به چهار راهبرد انتخاباتی مورد نظر رهبری مبنی بر سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت اشاره کرد و افزود: آرای مردم امانت است و باید سلامت انتخابات به درستی تامین و تضمین شود.

کد خبر 1761068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha