جهش تولید با فعالیت کارگران زحمتکش معنا پیدا می کند

فرماندار شهرستان بهارستان در آیین تجلیل از کارگران با بیان اینکه جهش تولید با فعالیت کارگران معنا و مفهوم پیدا می‌کند، گفت: کارگران در تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»، نقش به سزایی دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان های استان تهران،  عبداله نوحی فرماندار شهرستان بهارستان به همراه مبتکر معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری و روئسای ادارات کار و صمت به مناسبت روز جهانی کار و کارگر  از کارگران  یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی بهاریه تجلیل کردند.

نوحی در این بازدید با اشاره به نامگذاری سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم توسط مقام معظم رهبری اظهار کرد: کارگران در همه حوزه‌ها تأثیرگذارند و چرخه تولید جامعه دست این قشر زحمتکش است.

وی با قدردانی از کارگران و تبریک هفته کار و کارگر افزود: محور تحقق شعار سال کارگران سخت‌کوش واحدهای صنعتی و تولیدی هستند و رسیدگی به مطالبات قشر را جزو برنامه‌ محوری خود می‌دانیم .

نوحی با بیان اینکه کارگران سربازان جنگ اقتصادی هستند، گفت: پویایی تولید به دست‌های توانمند و زحمت کش کارگران گره خورده و موتور محرکه اقتصاد هر جامعه‌ای را کارگران تشکیل می‌دهند.

فرماندار بهارستان با تاکید بر لزوم تکریم و تجلیل از کارگران بیان کرد: تجلیل از کارگران و جامعه کارگری تکریم از تولید و کمک به توسعه اشتغال است.

نماینده عالی دولت در شهرستان بهارستان حضور کارگران در عرصه تولید را موجب پویایی و نشاط اجتماعی دانست و اضافه کرد: به همت کارگران امروزه انقلاب اسلامی ایران در همه بخش‌ها صاحب موفقیت شده است.

کد خبر 1761018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha