«مدرسه بندگی» رونمایی می‌شود

دیلم با اشاره به رونمایی از کتاب «مدرسه بندگی» گفت: یکی از مسائل مطرح در مورد مدارس مسجدمحور، تولید آثار علمی در بحث تعلیم و تربیت اصیل بومی و ایرانی است، در همین راستا نظام نامه «مدرسه بندگی» در قالب کتاب منتشر می‌شود.

«حسینعلی دیلم»، در گفتگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان از رونمایی از کتاب «مدرسه بندگی» خبر داد و اظهار کرد: یکی از مسائلی که در سال های اخیر برای تعلیم و تربیت با محوریت مساجد اتفاق افتاده است، ایجاد مجموعه هایی در کشور با عنوان مدارس مسجدمحور است که از آن به عنوان تجربه ای موفق می توان نام برد.

رئیس موسسه تربیتی و آموزشی مدارس مسجدمحور، بیان کرد: یکی از مسائل مطرح در مورد مدارس مسجدمحور، تولید آثار علمی در بحث تعلیم و تربیت اصیل بومی و ایرانی است در همین راستا تلاش کردیم که نظام نامه «مدرسه بندگی» را در قالب کتاب منتشر کنیم.

وی تصریح کرد: این کتاب به قلم حجت‌الاسلام برومند در سه فصل ظرفیت ها سیاست ها و مسئله ها تهیه شده و سندی برای اهتمام بحث تعلیم و تربیت در مدرسه بندگی است. انتشار این کتاب آغازی برای تهیه نظام نامه و متون مختص مدارس مسجدمحور است. ضمن اینکه این نظام‌نامه قابل استفاده برای مجموعه های مختلف و مدارس مسجدمحور است.

رئیس موسسه تربیتی و آموزشی مدارس مسجدمحور، خاطرنشان کرد: مراسم رونمایی از نظام نامه مدرسه بندگی با حضور مدیرعامل بنیاد هدایت، تعداد دیگری از مسئولین در نمایشگاه جامعه پرداز در مسجد مقدس جمکران برگزار می شود.

کد خبر 1760842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha