اردوی جهادی سلامت‌محور در روستای درمن خنداب

ستاری فر از برگزاری اردوی جهادی سلامت محور در روستای درمن شهرستان خندان در اردیبهشت ماه خبر داد.

علی ستاری فر، جانشین قرار گاه جهادی مهاجر بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک، در گفت و گو با خبرنگار شبستان در اراک، گفت :قرارگاه جهادی مهاجر بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک برنامه دارد، هفته سوم اردیبهشت ماه در روستای درمن شهرستان خنداب، اردوی جهادی سلامت محور برگزار کند.

وی افزود: این اردو با هدف محرومیت زدایی و خدمت به مردم، در عرصه‌های پزشکی، دندانپزشکی، اهدای دارو، مامایی، تغذیه، روانشناسی و روانپزشکی برگزار می شود.

این مقام مسئول تزریقات، آموزش کنکوری، آموزش بهداشت، انجام فعالیت های عمرانی، اجرای برنامه های فرهنگی، برگزاری اردوی راهیان پیشرفت و برگزاری جشن روز دختر را از دیگر برنامه های این اردو دانست.

ستاری فر اضافه کرد: علاوه بر ارائه خدمات درمانی، فراهم کردن بستری برای خود سازی دانشجویان دانشگاه نیز از اولویت های مهم قرارگاه می‌باشد.

جانشین قرار گاه جهادی مهاجر بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک اظهار داشت: ما در نظر داریم تا از این فرصت بی‌نظیر برای ترویج فرهنگ خودباوری، کار گروهی، مسئولیت پذیری و دغدغه‌مندی استفاده کنیم.

وی همچنین گفت: پیرو فرموده های رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به گروه‌های جهادی، خود را موظف می‌دانیم که در طول اردو از ظرفیت های مردم منطقه بهره بگیریم و برای توانمندسازی و ایجاد امید در بین آن‌ها بکوشیم .

این مقام مسئول با اشاره به اینکه این اردو به مدت سه روز از تاریخ ۱۹ الی ۲۱ اردیبهشت ماه و با همت دانشجویان، اساتید و کارمندان دانشگاه برگزار خواهد شد، بیان کرد: ثبت نام این اردو تا ۱۶ اردیبهشت ادامه خواهد داشت و قرارگاه جهادی مهاجر از همه علاقه مندان به خدمت محرومین برای شرکت در این اردوی جهادی دعوت میکند .

جانشین قرار گاه جهادی مهاجر بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان کرد: علاقمندان به ثبت نام می توانند از طریق لینک http://survey.porsline.ir/s/VyGA3x72 اقدام کنند.

کد خبر 1760830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha