اعلام حمایت مقتدی صدر از تظاهرات دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا

مقتدی صدر ضمن حمایت از تظاهرات دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا، خواستار پایان دادن به جنگ در غزه شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از آر تی، مقتدی صدر، رهبر جنبش صدر در عراق، در واکنش به اعتراضات دانشجویی که از روزها پیش در تعدادی از دانشگاه‌های آمریکا گسترش یافته است، خواستار پایان جنگ در نوار غزه شد.

مقتدی صدر در حساب کاربری خود در شبکه ایکس، نوشت: دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا اعم از زن و مرد زیر بار دموکراسی دروغین دولت آمریکا و زیر خشونت آزادی کاذب آن ویران شده اند.

مقتدی صدر افزود: امروز ما خواهان پایان دادن به سرکوب صداهای خواهان صلح و آزادی و توقف کشتارهای بی شرمانه و کثیف صهیونیستی و تروریسم هستیم.

صدر ادامه داد: صدای دانشگاه‌های آمریکایی که صدای ما را می‌خوانند و هرکسی که می‌خواهد آن صدای منتشر شده در هر نقطه از جهان را خاموش کند، حیوان درنده‌ای است که در فرهنگ لغت آن رحم و آزادی وجود ندارد. جز به اقتضای میلش و هیچ دموکراسی جز به قد حکومتش دوخته نشده است.

وی ادامه داد: جای تاسف است دولت های ظالمی که اهل حق را به بردگی می کشند و از تکه تکه شدن باطل و اشغال حمایت می کنند و بدبخت است قوانینی که به جامعه همجنس گرایان اجازه می دهد و صدای پاکی و عفت را سرکوب می کند و بدبخت آن اختاپوس ظالم است که مردم را گرسنگی می کشد و آنها را زیر خط فقر و بدبختی به قیمت کسانی که دارای بورژوازی، بی پروایی اقتصادی و نفوذ مالی نفرت انگیز هستند، قرار می دهد.

الصدر ادامه داد: پس دست خود را از مردم خود دور کنید، وگرنه عاقبت شما و انتخابات شما فرا خواهد رسید  و پایان شما فرا رسیده است، دروغ شما برملا شده است، و دروغ های شما فرو ریخته است، و دیگر هیچ کس را فریب نخواهید داد و جهان تحت فرمان شما نخواهد بود، ای مهاجمان استعماری استکبار مثل تار عنکبوت فرو می ریزید و باید بدانید که صدای مظلومان بلند شده و کم نخواهد شد.  خداوند متعال مهلت می دهد و کوتاهی نمی کند...پس صبر کن که من با تو از منتظران هستم.

حیاط دانشگاه‌های معتبر آمریکایی به دلیل افزایش آمار کشته شدگان غیرنظامی فلسطینی و به دلیل کمک‌های آمریکا به متحدش، اسرائیل، محلی برای ابراز خشم از جنگ اسرائیل در نوار غزه تبدیل شده است و دست به سرکوب تظاهرات کنندگان زده‌اند.

کد خبر 1760764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha